• 21.07.15, 16:53
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Maxima Eesti: maksuameti ajapikendus tuli kasuks

Maxima Eesti taotles esimese deklaratsiooni esitamise tähtaja muutmist seetõttu, et algselt pakutud tähtajaks oli ettevõte kaasatud ettevalmistustesse, mis olid seotud Leedu üleminekuga eurole.
"Tänu tähtaja pikendusele õnnestus meil kohaneda nii euro kasutuselevõtuga kui ka esitada tähtajaks nõutud deklaratsioon," märkis Maxima Eesti pearaamatupidaja Aljona Luchkina.
Mullu augusti lõpuni sai maksu- ja tolliametilt taotleda üle 1000eurose kogusummaga tehingute deklareerimise kohustuse poole aasta võrra edasilükkamist. Selleks tuli ettevõtteil oma raamatupidamistarkvara arendajalt küsida kinnitust arendustööde tähtajaks valmimise kohta. Pikenduse sai 390 ettevõtet. Osa taotlusi rahuldas maksuamet osaliselt, st lisaaega anti vähem kui kuus kuud.
Maxima Eesti oli üks neist ettevõttest, kes palus maksuametilt pikendust, et jõuda valmis 1000euroste tehingute deklareerimisega kaasnevate muudatustega.
Mis on mis?1. novembrist 2014 jõustus 1000euroste arvete deklareerimise nõue.
Nõude põhjal peavad ettevõtjad esitama iga kuu käibemaksudeklaratsiooni lisa (KMD INF), kus tuleb deklareerida lepingupartnerite müügi- ja ostuarvete andmed, kui nendega on tehtud kuu jooksul vähemalt 1000 euro väärtuses tehinguid.
Lugege pikemalt edasi aripaev.ee veebist

Seotud lood

Uudised
  • 20.07.15, 12:11
Tallinna Kaubamaja müük pidurdus
Tallinna Kaubamaja teise kvartali müügitulu oli 139,3 miljonit eurot, ületades sellega aasta varasemat müügitulu 1,9%. Teise kvartali puhaskasum oli 5,9 miljonit, mis on 9,8% parem tulemus kui aasta tagasi samal ajal.
Uudised
  • 20.07.15, 11:27
Kaubamaja sai 200 000 eurose lisakulu
Tallinna Kaubamaja palus maksuametilt pikendust, et jõuda valmis 1000euroste tehingute deklareerimisega.
  • ST
Sisuturundus
  • 12.11.24, 19:21
Kasutamata võimalus: kuidas muuta digiekraanide kulu tuluks?
Jaekaubanduses ei võistle omavahel ainult hinnad ja tooted – üha olulisemaks muutub võitlus kliendi tähelepanu eest. Ajal, mil ostjad otsivad ja eelistavad positiivseid elamusi pakkuvat ostukeskkonda, on digitaalsed lahendused kaupluste uueks standardiks. Küsimus pole enam selles, kas digitaliseerida, vaid kuidas teha seda nii, et investeering end võimalikult kiiresti ära tasuks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele