Selverid
Supermarketite ärisegmendi 2015. aasta I poolaasta konsolideeritud müügitulu oli 182,3 miljonit eurot, kasvades aasta varasema perioodiga 3,5%. II kvartali konsolideeritud müügitulu oli 96,0 miljonit eurot, kasvades aasta varasema perioodiga võrrelduna 2,5%. Selveri tütarettevõtte Kulinaaria OÜ ja SIA Selver müügitulu püsis nii II kvartali kui I poolaasta vaates eelmise aasta tasemel. Selveritest tehti 2015. aasta I poolaastal 17,2 miljonit ostu, mis püsis eelmise aasta tasemel. 2015. aasta I poolaasta supermarketite segmendi konsolideeritud maksueelne kasum oli 3,1 miljonit eurot, puhaskasum 0,8 miljonit eurot, kasvades võrrelduna eelmise aastaga vastavalt 2,4 miljonit ja 0,6 miljonit eurot, millest Eestis teenitud maksueelne kasum oli 4,3 miljonit eurot ja puhaskasum 2,1 miljonit eurot. Maksueelne kasum ja puhaskasum olid II kvartalis 2,0 miljonit eurot, kasvades 0,7 miljonit eurot (kasv 53,9%), millest Eestis teenitud kasum moodustas 2,6 miljonit eurot. Puhaskasumi ja tulumaksueelse kasumi erinevus tuleneb dividendidelt makstud tulumaksult - 2014. aastal oli dividendide tulumaks summas 0,37 miljonit eurot; 2015. aastal 2,22 miljonit eurot. Lätis teenitud maksueelne kahjum ja puhaskahjum olid I poolaastal 1,2 miljonit eurot, millest II kvartali osa oli 0,6 miljonit eurot. Kahjum püsis aasta varasemal tasemel.
2015. aasta näitajate võrdlusbaasis ei sisaldu veel täies ulatuses Astri Selverit (avati juunis 2014), mille lisandumine on samuti käibe kasvule mõju avaldanud. Vastukaaluks oli juunis hüpermarket Torupilli Selver renoveerimistöödeks 2,5 nädalat klientidele suletud. Positiivne on, et jätkuvalt tihenevas konkurentsiolukorras, kus pidevalt avatakse uusi kauplusi, on kliendid püsinud Selverile lojaalsena, mida kinnitab ostude arvu püsimine eelmise aasta tasemel. Klientide keskmine ost on suurenenud. 2015. aasta II kvartali käibe kasvu on toetanud edukad turunduskampaaniad. Selle taga on ka operatiivne kliendi ootustele reageerimine ning tegevused kaupade sortimendi ja kategooriate juhtimise osas. Eestis teenitud kasumile on eelkõige mõju avaldanud suurema efektiivsuse saavutamine põhiprotsessi ehk kaupade müügi osas. Oskuslikumalt on juhitud varusid, mille tulemusena on oluliselt alanenud kaupade allahindluse ja mahakandmise vajadus. Tegevuskulude osas on suudetud hoida eelmise aasta kuluefektiivset taset.
Kaubamajad
Kaubamajade ärisegmendi 2015. aasta 6 kuu müügitulu oli 45,3 miljonit eurot, kasvades eelmise aasta sama perioodiga võrreldes 4,7%. Sellest teises kvartalis oli müügitulu 23,5 miljonit eurot, mis oli 2014. aasta II kvartali tuludest kõrgem 3,6%. Kaubamajade maksueelne kasum 2015. aasta esimesel poolaastal oli 1,0 miljonit eurot, jäädes aastatagusele tulemusele alla 17,4%. Teises kvartalis oli maksueelne kasum 1,2 miljonit eurot, mis oli 2014. aasta kasumist madalam 2,7%. Kaubamaja müügitulemust mõjutas teises kvartalis üle keskmise jahedam juunikuu, mis ei soodustanud hooajakaupade müüke. Arvestades linna keskmes positsioneeruvaid Kaubamajade asukohti, mõjutas esimese kvartali müügitulu negatiivselt aasta alguses rekordiliselt madal turistide külastatavus. I.L.U. kosmeetikakauplusi opereeriva OÜ TKM Beauty Eesti 2015.aasta teise kvartali müügitulu oli 1,1 miljonit eurot, kasvades 2014. aasta sama perioodiga võrreldes 9,6%. Teises kvartalis 2015.aastal oli kahjum 0,1 miljonit eurot, mis oli 2014. aasta võrreldava perioodi kahjumist väiksem 0,2 miljoni euro võrra. 2015. aasta esimese poolaasta müügitulu oli 2,2 miljonit eurot, kasvades 2014. aasta sama perioodiga võrreldes 9,3%. 2015. aasta esimese poolaasta kahjum oli 0,2 miljonit eurot, mis oli 2014. aasta võrreldava perioodi kahjumist väiksem 0,2 miljoni euro võrra. Müügitulu mõjutas positiivselt eelkõige Ülemiste keskuse I.L.U. kaupluse varasemast atraktiivsem asukoht ning sortiment, samuti brändiportfellis tehtud muudatused ning edukad turunduskampaaniad.
Autokaubandus
Autokaubandussegmendi 2015. aasta I poolaasta müügitulu oli 28,3 miljonit eurot. Müügitulu jäi 0,8% alla eelmise aasta sama perioodi tuludele, sealhulgas kasvas KIAde müügitulu 8,4%. Teise kvartali 16,0 miljoni euro suurune müügitulu jäi aasta varasema müügitulule alla 0,9%, sealhulgas kasvas KIAde müügitulu 9,9%. Esimesel poolaastal müüdi kokku 1405 uut sõidukit, sellest II kvartalis 805 sõidukit. Segmendi 2015. aasta I poolaasta puhaskasum oli 0,6 miljonit eurot, olles ligi kolm korda aasta varasemast sama perioodi kasumist suurem. Segmendi 2015. aasta esimese poolaasta maksueelne kasum oli 1,1 miljonit eurot, ületades 2014. aasta esimese poolaasta kasumi 47,3%. 2015. aasta II kvartali puhaskasum oli 0,6 miljonit eurot, mis on aasta varasema sama perioodi kasumist väiksem 6,8%. Esimesel poolaastal madalam fleet müügi osakaal Lätis on käivet hoidnud tagasi, kuid mõjutanud soodsalt kasumimarginaalile.
Jalatsikaubandus