• 12.11.15, 16:15
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Rocca al Mare McDonalds'is avatakse iseteenindus

Sel laupäeval, 14. novembril avab Tallinnas Rocca al Mares uksed uuenduskuuri läbinud McDonald’s restoran, kus on lisaks traditsioonilisele letist tellimisele esmakordselt võimalik kasutada ka puutetundliku ekraaniga iseteeninduskioske.
McDonaldsi puutetundlik iseteeninduskiosk
  • McDonaldsi puutetundlik iseteeninduskiosk Foto: McDonalds
„Meie uudne teeninduskontseptsioon tähendab seda, et külastajad saavad 100% värske eine, mis on valmistatud täpselt nende soovide kohaselt – väheneb kassajärjekorras ootamise aeg ning ka inimfaktorist tingitud eksimuste võimalus. Oleme veendunud, et meie külastajad võtavad uue ülilihtsa teenindussüsteemi kiirelt omaks, kuid tagame soovijaile ka võimaluse oma eineid senisel viisil – letist teenindajalt tellida,“ rääkis McDonald’s Baltikumi tegevdirektor Vladimir Janevski.
Uus integreeritud teenindusplatvorm toob kaasa McDonald’s restoranide köögi töö täieliku ümberkorraldamise. Erinevalt senisest süsteemist, mille kohaselt valmistati populaarsemaid tooteid ette ning need ootasid soovijaid maksimaalselt 10 minutit, asutakse nüüd einet valmistama alles siis, kui külastaja on selle tellinud.
„Tellimus läheb pärast tasumist kööki, mis saadab tellitud toidu valmimisel märguande spetsiaalsele suurele ekraanile – nii teab külastaja, et tema eine on valmis ning ta võib sellele eraldi letti järgi minna. Selliselt korraldatud süsteem aitab tõhustada märkimisväärselt köögi tööd ning vähendada ka toidu äraviskamist,“ selgitas Janevski.
Janevski sõnul on sarnased iseteeninduskioskid juba täna kasutusel viies restoranis Lätis ja Leedus. „Need pakuvad omajagu elevust just meie noorematele külastajatele ja lastega peredele ning külastajate tagasiside uuele süsteemile on väga positiivne. Loodame väga, et ka Eesti külastajad hakkavad tasapisi eelistama digitaalset tellimuslahendust ning plaanime lähiaastate jooksul viia ka kõik teised Eesti restoranid üle uuele teenindusplatvormile,“ sõnas ta.
McDonald’s Baltikumi tegevdirektor Vladimir Janevski
  • McDonald’s Baltikumi tegevdirektor Vladimir Janevski Foto: McDonald's

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.12.24, 10:12
DSV müügijuht: meie kolm tugisammast on meie meeskond, meie IT ja meie kliendid
Rahvusvaheline logistikaettevõte DSV aitab Eesti tootjate ja kaupmeeste kaupu liigutada üle maailma nii mööda merd, maanteed kui ka õhus. DSV Estonia AS müügidirektor Peeter Luht nendib, et novembri lõppemisega saab mööda aasta kõige kiirem aeg, sest vastupidiselt eraisikutele on ettevõtjad oma suuremad saadetised enne jõulukuud aegsasti teele pannud.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele