• 14.12.15, 15:13
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Võlupeegel, mis muudab kliendikogemust

Kliendikogemus. Kaubanduses on see võtmesõna A, B ja C. Sellest ei saa üle ega ümber, sest mis on veel tähtsam, kui saate mugavalt, kiirelt ja hea teenindusega (ühesõnaga valutult) kauplusest ostud sooritatud. Kui kõik läheb aabitsa järgi, siis keskmine eestlane jagab seda head kogemust ka oma sõpradele ja tuttavatele.
"Memory Mirror" Neiman Marcuse kaubamajades
  • "Memory Mirror" Neiman Marcuse kaubamajades
Aga fakt on ka see, et paljudele ei meeldi kaupluses kaua viibida, tooteid valida ja ennekõike seda kõike veel selga proovida.
Meeste kohta järgmine klipp niivõrd ei käigi, küll aga pigem naiste. Tavaline olukord, haarate nt 5-6 kleiti, lähete proovikabiini, proovite kõiki selga ja siis on see otsustamise koht. Ja kui allpool oleva lahenduse pakkujat tsiteerida, siis harju keskmine probleem on järgmine: "Oli see nüüd esimene, kolmas või viies kleit, mis mulle nii hästi istus?! Ja üldse ei saa sellest peeglist aru, et kuidas „my ass“ selles kleidis esile tuli?!" 
Memory Mirror pakub sellist lahendust Neiman Marcuse kaubamajades, kus süsteem jätab iga eseme puhul meelde 8-sekundilisi esitluse. Seda klippi saad teiste tehtud klippidega hiljem võrrelda, näha ennast 360-kraadi ja otseloomulikult jagada klippe sõpradele, pereliikmetele jne. Ühesõnaga, kõik on tehtud selleks, et vältida seda tüütut uuesti selga proovimist niigi palavas ja väikses proovikabiinis.
 

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.11.24, 19:21
Kasutamata võimalus: kuidas muuta digiekraanide kulu tuluks?
Jaekaubanduses ei võistle omavahel ainult hinnad ja tooted – üha olulisemaks muutub võitlus kliendi tähelepanu eest. Ajal, mil ostjad otsivad ja eelistavad positiivseid elamusi pakkuvat ostukeskkonda, on digitaalsed lahendused kaupluste uueks standardiks. Küsimus pole enam selles, kas digitaliseerida, vaid kuidas teha seda nii, et investeering end võimalikult kiiresti ära tasuks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele