Disney ja Alibaba toovad turule Miki Hiire kujulise seadme, mis võimaldab Hiina tarbijatel ettevõtte filme, telesaateid ja muid meediateenuseid tarbida, teatasid ettevõtted oma ühises avalduses.
Seade, mida saab telekaga ühendada, on eelmüügis saadaval Alibaba ostlemiskeskkonnas Tmall.com 125 dollari eest; seadmega kaasneb aastane DisneyLife teenuse vaatamisõigus, vahendab CNBC.
Hiina kasutajad saavad filme vaadata, mänge mängida, e-raamatuid lugeda ning Disney laule kuulata. Vajalik on vaid internetiühenduse olemasolu.
Tellijad võivad osta ka Disney kaupa ning plaanida Hong Kongi või Shanghai Disney Resorti külastust.
Disney jaoks on tegemist tehinguga, mille eesmärgiks on suurendada müüki suurel turul ning samuti saada ligipääs Alibaba hiiglaslikule kliendibaasile.
Alibaba jaoks tähendab samm jätkuvaid jõupingutusi laiendada oma tegevuste e-kaubanduse piiridest väljapoole erinevatesse valdkondadesse nagu pilvandmetöötlus ja meedia.
Hiina gigant teatas eelmisel nädalal, et ettevõte ostab Hong Kongi South China Morning Post ajalehe. Selle aasta alguses omandas Alibaba aga YouTube'i sarnase videoteenuse Youku Tudou.
Seotud lood
Eesti turul üle 30 aasta tegutsenud Smarten Logistics pakub kolmanda osapoole logistikat ehk 3PL. Me hoolitseme kõige logistikaga seonduva eest: alates laovarude planeerimisest, kaupade vastuvõtust, arvele võtmisest, ladustamisest ning lõpetades nende klientideni toimetamisega. Lähemalt räägib Martin Karolin Smarteni müügiosakonnast.
Enimloetud
5
Kahel värskel juhil CV-s ühine Barboras töötamine
Hetkel kuum
Omanik: keegi ei soovi pikalt pidada kahjumis äri
Kuidas jõuab tulevikus kaup kesklinna poodidesse? Kas jalgrattaga?
Esikoha võitja ei tahtnud öelda, kus nende pood asub
Tagasi Kaubandus esilehele