Kaubamaja Kodumaailm osales rahvusvahelisel kodukaupade väljapaneku, turunduse ja innovatsiooni konkursil, kus pälvis Ida-Euroopa kategoorias suurima tunnustuse ehk Global Innovation Awardsi (GIA) auhinna. Auhinda annab välja International Housewares Association (IHA), mis korraldab ühtlasi ka üht maailma suurimat kodukaupademessi Chicagos.
- Kaubamaja Kodumaailm sai rahvusvahelise tunnustuse Foto: Kaubamaja
„Kahtlemata on see auhind Kaubamaja jaoks suur tunnustus. Tegu on konkursiga, mis ühendab maailma parimaid kaupmehi, ning Kaubamaja esiletõstmine teiste Ida-Euroopa kaubamajade seast näitab, et liigume õiges suunas,“ rääkis Kaubamaja tegevdirektor Erkki Laugus. „Meie soov on pakkuda inspiratsiooni ning terviklikku kaubavalikut, selline rahvusvaheline tunnustus annab meilegi rohkem julgust ja tegutsemistahet. Koos auhinnaga on meil võimalus jätkata globaalses voorus ning pakkuda konkurentsi ka maailma parimatele kaubamajadele,“ lisas Laugus.
„Kaubamaja Kodumaailma pindala on ligi 3000 m2, mis võimaldab meil pakkuda tuntud ja mainekate kaubamärkide seas ka veidi väiksemaid disainerkaubamärke. Ühtlasi annab sedavõrd suur pind võimaluse katsetada erinevaid väljapanekulahendusi ja luua inspiratsiooni, et aidata kliendil kujundada oma kodu,“ rääkis Kaubamaja Kodumaailma kaubandusjuht Siim Tammesalu. Tema sõnutsi ongi terviklik kontseptsioon ja kauba oskuslik esitlemine peamised märksõnad sellest, mis jäi žüriile silma. „Global Innovation Awardsi žüriisse kuulub mainekas seltskond ajakirjanikke ajakirjast Ambiente International eesotsas žürii esimehe Jerzy Osikaga, kes on rahvusvaheliselt tunnustatud müügi- ja turunduseekspert,“ lisas ta.
Auhind antakse Kaubamajale üle 6. märtsil Chicagos, kus toimub International Home + Housewares Show 2016, seal osaleb kokku üle 2100 ettevõtte 40 riigist, messi külastab mõne päeva jooksul enam kui 60 tuhat inimest.
Vaata pilte väljapanekust, mis tõi Kaubamajale võidu
Seotud lood
Jaekaubanduses ei võistle omavahel ainult hinnad ja tooted – üha olulisemaks muutub võitlus kliendi tähelepanu eest. Ajal, mil ostjad otsivad ja eelistavad positiivseid elamusi pakkuvat ostukeskkonda, on digitaalsed lahendused kaupluste uueks standardiks. Küsimus pole enam selles, kas digitaliseerida, vaid kuidas teha seda nii, et investeering end võimalikult kiiresti ära tasuks.