Coop Eesti avab esmaspäeval, 9. mail toimuval Eesti E-kaubanduse Liidu korraldataval suurimal e-ostlemise päeval ehk E-smaspäeval enda e-poe.
E-smaspäeva eesmärgiks on pakkuda tarbijatele 24-tunni jooksul veebipoodides eriti häid soodustusi ja seeläbi suurendada Eesti e-poodide tuntust. Sel aastal osaleb kampaanias 118 e-poodi, nende seas nii tuntud tegijaid kui alles alustavaid e-kauplejaid. E-smaspäeval avab Coop Eesti ametlikult e-poe.
E-smaspäeva idee autorid on Silver Hage ja Matthias Vutt ning esmakordselt toimus E-smaspäev 10. novembril 2014. aastal. „E-smaspäeval pakuvad väga paljud Eesti e-kauplejaid tarbijatele laialdaselt sooduspakkumisi ja tasuta transporti, mis muudavad e-ostlemise veelgi mugavamaks ja atraktiivsemaks,“ selgitas Hage.
2015. aastal oli E-smaspäeval osalevate e-poodide hinnanguline läbimüük kuni miljon eurot. Maksimaalne e-poe läbimüük oli E-smaspäeval üle 96 000 euro, müügikäibe mediaan oli 1091 eurot. E-smaspäev kasvatas oluliselt e-poodide külastatavust (mediaan +97% võrreldes nädal varasema esmaspäevaga), maksimaalne külastatavuse kasv oli +2000%. Läbi mobiilsete seadmete tuli keskmiselt 18% e-poodide kogukäibest. Külastajate hinnangul oli tegemist hea algatusega, mis aitas avastada uusi kodumaiseid e-poode ning säästa nii hindadelt kui postikulult.
Seotud lood
Esmaspäeval, 9. mail, avas Coop Eesti Keskühistu enda e-kaupluse, mida avapäeval külastas üle kolme tuhande inimese ning esimesel päeval tehtud tellimused täitsid 90% ettevõtte kahe päeva jõudlusest.
Coop Eesti Keskühistu juhatuse esimees Jaanus Vihand ütles kaubandus.ee korraldatud jaekettide ja tootjate ühisseminaril, et nad on enda e-poega lõpusirgel ning praegu tehakse veel viimaseid täiendusi ja parandusi. "Kohe hakkavad suuremad testid, aprilli keskel tuleme e-poega välja."
Eesti turul üle 30 aasta tegutsenud Smarten Logistics pakub kolmanda osapoole logistikat ehk 3PL. Me hoolitseme kõige logistikaga seonduva eest: alates laovarude planeerimisest, kaupade vastuvõtust, arvele võtmisest, ladustamisest ning lõpetades nende klientideni toimetamisega. Lähemalt räägib Martin Karolin Smarteni müügiosakonnast.
Enimloetud
5
Kahel värskel juhil CV-s ühine Barboras töötamine
Hetkel kuum
Omanik: keegi ei soovi pikalt pidada kahjumis äri
Kuidas jõuab tulevikus kaup kesklinna poodidesse? Kas jalgrattaga?
Esikoha võitja ei tahtnud öelda, kus nende pood asub
Tagasi Kaubandus esilehele