Eesti raamatupoe- ja kinokett Apollo jõudis saja osaleja seast rahvusvahelisel teenusedisaini konkursil The Global Service Design Award finaali, kus konkurentideks on teiste hulgas Deutsche Telekom ja Philips Design.
- Apollo tegevjuht Mauri Dorbek Foto: Eiko Kink
Apollo uuendusliku ärimudeli välja töötamisel abiks olnud teenusedisaini ja brändinguagentuuri Brand Manual asutaja Kaarel Mikkini sõnul on teenusedisain 21. sajandi ärivaldkond, kus agentuurid ei loo enam ettevõtetele pelgalt visuaalset identiteeti, vaid aitavad luua terviklikku lõppkasutaja kogemust, mis ka ärilist kasu tooks. “Ühe Eesti ettevõtte jaoks on ainuüksi finaalipääs sellisel rahvusvahelisel konkursil võimas saavutus,” märkis Mikkin.
2009. aastal alguse saanud uuenduste järel on raamatupoena alustanud Apollo tänaseks meelelahutusbränd, mis lisaks raamatutele, muusikale ja filmidele on nüüd ka Eesti suurim kino- ja mahlabaaride kett. “Me näeme oma äritulemustes selgelt, millise efekti annab sünergia ning uus kontseptsioon suudab kõnetada rohkem inimesi – raamatusõbrad kinno tuua ja vastupidi,” selgitas Apollo tegevjuht Mauri Dorbek.
Ülemaailmsel konkursil hinnatakse silmapaistvaid projekte eelkõige mõju ehk kasutajakesksuse, organisatsiooni muutuse ja arengu ning numbrite ja väärtuse kasvu aspektist. Töid hindab rahvusvaheline tunnustatud professionaalidest koosnev žürii.
Konkursi lõppvõitjad kuulutatakse välja 27. oktoobril Amsterdamis toimuva ülemaailmse teenusdisaini konverentsi raames. Kõik finaali pääsenud tööd pannakse suurkonverentsil ka avalikule näitusele.
Service Design Award on teenusedisaini tippauhind. Selle valimist korraldab 2004. aastal loodud teenusedisaini võrgustik Service Design Network, mis koondab valdkonna eksperte, koole ja ettevõtteid üle maailma.
Seotud lood
Eesti raamatupoe- ja kinokett Apollo valiti eile õhtul rahvusvahelise konkursi The Global Service Design Award finaalis maailma parima teenusekontseptsiooniga ettevõtteks.
2018. aastal plaanime Riia Akropolise keskusesse rajada Apollo kõige suurema kino, ütles Apollo tegevjuht Mauri Dorbek kaubandus.ee’le antud intervjuus.
Meelelahutuskaupluste keti Apollo 2015. aasta müügitulemused näitavad, et eestlased ostavad tõusvas trendis järjest enam raamatuid, e-raamatuid ning ka meelelahutuslikke mänge ja muusikaplaate.
Ärijuhtimissüsteemid (ERP, ettevõtte ressursside planeerimine) on viimastel aastatel oluliselt muutunud. Muutuste peamine suund on see, et ettevõtete individuaalselt kohandatud süsteemid asendatakse üha enam pilvepõhiste ERP-lahendustega.