• 28.11.16, 13:19
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Must reede pani inimesed ostlema

USA kaupmeeste sõnul kasutasid ameeriklased sel aastal jõudsalt musta reede allahindlusi ning müüginumbrid löövad rekordeid.
Must reede pani inimesed ostlema
  • Foto: EPA
137,4 miljonit ameeriklast plaanib või kaalub tänupühade nädalavahetusel ostlema minna, selgub NRF ja Prosper Insights & Analyticsi korraldatud küsitlusest.
Ettevõtted on juba teatanud märkimisväärsetest müüginumbritest. Target teatas üle 3200 teleri müümisest minutis poe esimesel avamistunnil. Macy’se tegevjuht Terry Lundgren märkis, et nende poodi tuli avamisel ligi 160 000 klienti, 1000 võrra enam kui eelmisel aastal. Amazon aga teatas, et nende kliendid tellisid musta reede avatundidel üle 100 000 mänguasja.
Ettevõtted aga teenisid juba enne musta reedet; Wal-Mart müüs tänupühadel enam kui 75 000 tonni kalkuniliha ja sinki. Lisaks müüdi üle kuue tänupühapiruka sekundis.
National Retail Federationi küsitluse kohaselt peaks must reede jääma sellel aastal tänupühade suurimaks ostupäevaks.
Autor: Kadi Neemre, kaasautor

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.12.24, 10:12
DSV müügijuht: meie kolm tugisammast on meie meeskond, meie IT ja meie kliendid
Rahvusvaheline logistikaettevõte DSV aitab Eesti tootjate ja kaupmeeste kaupu liigutada üle maailma nii mööda merd, maanteed kui ka õhus. DSV Estonia AS müügidirektor Peeter Luht nendib, et novembri lõppemisega saab mööda aasta kõige kiirem aeg, sest vastupidiselt eraisikutele on ettevõtjad oma suuremad saadetised enne jõulukuud aegsasti teele pannud.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele