• 16.01.17, 10:27
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

USA tarbijate kindlustunne püsib kõrgel

Michigani ülikooli avaldatav tarbijate kindlustunde indeks väljendab ameeriklaste usku värske majanduspoliitikaga kaasnevasse kasvu.
USA tarbijate kindlustunne püsib kõrgel
  • Foto: EPA
Tarbijate kindlustunde indeks oli jaanuaris 98,1 punkti ehk praktiliselt samal tasemel kui lõppenud aasta detsembris, kui indeksi näiduks mõõdeti viimase 12 aasta kõrgeim 98,2 punkti. Jaanuari indeksi näit vastas analüütikute ootustele, vahendab Bloomberg.
Tulemus näitab, et meeleolud püsivad pärast novembrikuised presidendivalimisi USAs optimistlikud. Eraisikud ja äriühingud peavad endiselt tõenäoliseks, et maksumuudatused ja riigi vähesem sekkumine majandusellu parandavad tööhõivet ja aitavad kaasa palgatõusule.
Samal ajal ilmnes uuringust, et märkimisväärne osa vastanutest hindab uue valitsuse poliitika tõenäolist mõju negatiivseks.
„Need kardinaalselt lahknevad arvamused näitavad, et aasta jooksul on oodata kas tugevat kasvu või hoopistükkis majanduskriisi,“ märkis pressiteates tarbijauuringute juht Richard Curtin. „Kuna kumbki äärmus pole tõenäoline, võib peatselt oodata mõõdukamaid meeleolusid, mille trend sõltub juba Trumpi saja esimese valitsuspäeva tegelikest muutustest.“

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.11.24, 19:21
Kasutamata võimalus: kuidas muuta digiekraanide kulu tuluks?
Jaekaubanduses ei võistle omavahel ainult hinnad ja tooted – üha olulisemaks muutub võitlus kliendi tähelepanu eest. Ajal, mil ostjad otsivad ja eelistavad positiivseid elamusi pakkuvat ostukeskkonda, on digitaalsed lahendused kaupluste uueks standardiks. Küsimus pole enam selles, kas digitaliseerida, vaid kuidas teha seda nii, et investeering end võimalikult kiiresti ära tasuks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele