Suurettevõtja ja Grossi toidupoodide keti loonud Oleg Grossi sõnul on viimase aastaga inimeste ostujõud kasvanud ja ostukorv külluslikumaks muutunud, mis annab põhjuse uute poodide avamiseks, kirjutab Postimees.
„Ostujõu kasvu on selgelt tunda küll, sest eks palgad on kasvanud ja sellega koos ka majandus,“ kommenteeris Gross möödunud aasta 1,6 protsendilist majanduskasvu.
Samas tõi ta välja, et Grossi toiduketil läks möödunud aastal veidi paremini, kuna käive kasvas 10 protsenti, mis annab põhjuse avada uusi kauplusi.
Kuigi Gross möönis, et Eestis on kauplusepinda inimese kohta väga palju, sõltub see paljuski siiski konkreetsest asukohast. „On kohti, kuhu on üle investeeritud ja on kohti, kus pole midagi. See on väga lokaalne.“
Loe pikemalt
Postimehest.
Seotud lood
Lõunakeskuse juhatuse liikme Jaan Loti sõnul on kaubanduskeskuste majandustulemused juba aastaid väikese plussiga, suurt hüpet ei paista kuskilt.
Jaekaubanduses ei võistle omavahel ainult hinnad ja tooted – üha olulisemaks muutub võitlus kliendi tähelepanu eest. Ajal, mil ostjad otsivad ja eelistavad positiivseid elamusi pakkuvat ostukeskkonda, on digitaalsed lahendused kaupluste uueks standardiks. Küsimus pole enam selles, kas digitaliseerida, vaid kuidas teha seda nii, et investeering end võimalikult kiiresti ära tasuks.