3. aprillil startis Tallinna ja Tartu Kaubamajas järjekordne Osturalli. Osturalli ajal külastab Kaubamaja tavapärasest kaks korda rohkem rahvast. Müügisaalidesse lisandub mõõtmatutes kogustes spetsiaalselt kampaaniaks sisse ostetud kaupa. Selleks et hankida järgmisteks aastateks väärt kogemust, liituvad klienditeenindajatega müügisaalides ka Kaubamaja kontoritöötajad.
„Peame äärmiselt oluliseks, et nii suure kampaania korral käiksid ka kontoritöötajad müügisaalis väärt kogemust hankimas. See aitab meil paremini mõista kliente ning langetada otsuseid järgmisteks aastateks,“ rääkis Kaubamaja ASi tegevdirektor Erkki Laugus. „On hea meel näha, et aasta-aastalt liitub kontoritöötajate ralliga aina enam huvilisi ning sellest on saanud kampaania üks olulisemaid osasid. Nii panustavad Osturalli ajal Kaubamaja kontoritöötajad lisaks tavatööle lausa 800 töötunni jagu aega kampaania toimimisse,“ lisas Laugus. On täiesti tavapärane, et Osturalli ajal jagab töötajatele suppi Kaubamaja teenindus-ja personalidirektor, tegevdirektor aitab Meestemaailmas kaasa ülikondade müügile ning arendus- ja haldusdirektor on abiks Kaubamaja Köögi hõrgutiste pakkumisel.
Osturalli ajal suureneb Kaubamaja e-poe külastatavus lausa kümnekordselt, see tähendab ka mitmekordset koormuse kasvu tellimuste komplekteerimisel ning pakkimisel. „E-poe tegevustesse on kaasatud praktiliselt terve Kaubamaja, et korrektse sisuga pakid jõuaksid õigeaegselt kliendini,“ rääkis Kaubamaja ASi turundusdirektor Britta Ratas. „On rõõm tõdeda, et sel korral on e-poes koguni kaks korda rohkem kaupa kui eelmisel korral, e-poe sortimendi osas oleme kuulanud eelkõige just kliente ning teeme seda kindlasti ka edaspidi. Nii leiab Osturallilt lisaks väga oodatud kevadiste moerõivaste pakkumistele ka puhkusereise ja spaapakette,“ lisas Ratas.
Esmakordselt on terve Osturalli nädala vältel Tallinna ja Tartu Kaubamaja ümbruses tänavatoiduralli, millel osalemas leiab nii populaarseid restorane kui ka väiksemaid tänavatoidukohti.
Osturalli toimub 3.–9. aprillil.
Seotud lood
Jaekaubanduses ei võistle omavahel ainult hinnad ja tooted – üha olulisemaks muutub võitlus kliendi tähelepanu eest. Ajal, mil ostjad otsivad ja eelistavad positiivseid elamusi pakkuvat ostukeskkonda, on digitaalsed lahendused kaupluste uueks standardiks. Küsimus pole enam selles, kas digitaliseerida, vaid kuidas teha seda nii, et investeering end võimalikult kiiresti ära tasuks.