• 20.04.17, 09:40
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Eesti Parima Toiduaine konkursi rahva lemmiku tiitli võitis Food Studio Kanapuljong

Tänavuse Eesti Parima Toiduaine konkursi Rahva Lemmiku valimisel anti ühtekokku ligi 10 000 häält ning hääletuse lõpuminuteil tekkinud tihedas rebimises võttis ülinapi võidu Food Studio Kanapuljong.
Food Studio Kanapuljong
  • Food Studio Kanapuljong
Toiduliidu juhataja Sirje Potisepa sõnul võistlesid avalikul hääletusel Rahva Lemmiku tiitli nimel ühtekokku 52 toodet.
„Tänavusel Rahva Lemmiku valimisel said kõik huvilised jälgida, kuidas nende lemmikutel läheb. Nagu ennustasime, nii algaski meeletu võidujooks just viimaste tundide jooksul ning Kanapuljong, mis teenis ühtekokku 1011 häält, edestas vaid napi kuue häälega väga südika lõpulahingu andnud Kalevi Tuljaku tumedat šokolaadi täidisega. Tubli kolmanda koha teenis 730 häälega Balbiino Classic Vana Tallinn kohvi-koorejäätis likööriga vahvlikoonuses,“ sõnas Potisepp.
Potisepa sõnul võib tunda rõõmu selle üle, et konkursitooted on jätkuvalt väga kõrge kvaliteediga, hea maitsega ja suudavad igal aastal üllatada nii toiduvaldkonnas kõige kogenumaid eksperte kui ka välja teenida Eesti rahva tulist poolehoidu.
„Tänavune konkurss näitas, et Eesti toidutööstuste tootearenduse loovusel pole piire ja inimesed väärtustavad meie tootjaid.  Rahva Lemmiku võidutoode Kanapuljong on eriline selle poolest, et läheneb väga nutikalt  eestimaalaste ootusele ehedate maitsete järele. Sellisel kujul toode annab inimestele võimaluse nautida kvaliteetset toitu, säästes neid samal ajal koduse puljongikeetmise aeganõudvast protsessist,“ tõdes Potisepp.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.11.24, 19:21
Kasutamata võimalus: kuidas muuta digiekraanide kulu tuluks?
Jaekaubanduses ei võistle omavahel ainult hinnad ja tooted – üha olulisemaks muutub võitlus kliendi tähelepanu eest. Ajal, mil ostjad otsivad ja eelistavad positiivseid elamusi pakkuvat ostukeskkonda, on digitaalsed lahendused kaupluste uueks standardiks. Küsimus pole enam selles, kas digitaliseerida, vaid kuidas teha seda nii, et investeering end võimalikult kiiresti ära tasuks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele