• 14.07.17, 09:25
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tallinna Kaubamaja Grupi müügitulu kasvas ligi 10 %

Tallinna Kaubamaja Grupi esimese poolaasta käive oli 315,3 miljonit eurot, aasta varasema perioodiga võrreldes oli kasv 9,7%. Müügitulu suurenes stabiilselt grupi olulisemates tegevusvaldkondades.
Tallinna Kaubamaja Grupi juhatuse esimees Raul Puusepp.
  • Tallinna Kaubamaja Grupi juhatuse esimees Raul Puusepp. Foto: Andres Haabu
Grupi esimese poolaasta maksueelseks kasumiks kujunes 14,8 miljonit eurot, mis on aasta varasema tulemusega võrreldes 8,5% suurem. II kvartali konsolideeritud auditeerimata müügitulu oli 164,6 miljonit eurot, aastane kasv on 9,4%, teatas ettevõte. 
„Tarbijate jätkuvalt suur usaldus annab ka meile kindluse uuteks arengusuundadeks. Rõõmu teeb tihedas konkurentsiolukorras grupi jõuline e-kaubanduse osakaalu suurenemine, selle müügitulu on võrreldes aastataguse ajaga kasvanud kahekordseks,“ rääkis Tallinna Kaubamaja Grupi juhatuse esimees Raul Puusepp.
„Teises kvartalis avasime kolm uut Selverit – Balti jaama turu, Tähesaju ja Sepapaja Selverid. Alguse sai Kaubamaja kvartali arhitektuurivõistlus, mis kuulutati välja koostöös Tallinna Linnaplaneerimise Ameti ja Eesti Arhitektide Liiduga,“ lisas Puusepp. Grupi autokaubanduse segment näitas teises kvartalis suurimat müügikasvu, võideti olulisi suuremahulisi hankeid ning alustati Leedu autokaupluse uue müügimaja arendustegevustega. Sügisest on lisandumas KIA valikusse uus kompaktne linnamaastur KIA Stonic ja sportsedaan KIA Stinger.
Grupi teise poolaasta plaanidest rääkides toob Puusepp välja veel kahe uue Selveri avamise Tallinnas ja SelveEkspressi teenuse laiendamise vähemalt nelja kauplusesse. Lisaks käib grupi e-kaubanduse ärisuuna pidev arendamine ning teenuse parandamine. „Loodame põnevaid tulemusi Kaubamaja kvartali arhitektuurivõistluselt, mis lõpeb käesoleva aasta 21. septembril, konkursi olulisimatest arengutest teavitame avalikkust jooksvalt,“ nentis Raul Puusepp. „Võistlustöid oodatakse konkursile nii Eestist kui ka välismaalt,“ lisas Puusepp.
Selveri supermarketite 2017. aasta I poolaasta konsolideeritud müügitulu oli 208,5 miljonit eurot, see on mulluse sama perioodiga võrrelduna kasvanud 8,8%. Selverite I poolaasta konsolideeritud maksueelne kasum oli 6,2 miljonit eurot, aastane kasv on 0,2 miljonit eurot. Selveri kaupluseketti kuulub 2017. aasta II kvartali seisuga 50 kauplust müügipinnaga 92 800 m2.
Kaubamajade ärisegmendi 2017. aasta esimese poolaasta müügitulu oli 48,1 miljonit eurot, eelmise aasta sama perioodiga võrreldes on kasv 4,5%. Kaubamajade I poolaasta maksueelne kasum oli 1,3 miljonit eurot, kasv aastaga 19,9%.
Gruppi kuuluvate jalatsikaupluste müügitulu oli 2017. aasta esimesel poolaastal 5,4 miljonit eurot, see on 2016. aasta sama perioodiga võrreldes 7,1% vähem. Esimese poolaasta kahjum oli 0,9 miljonit eurot, mis on võrreldes mulluse sama ajaga kasvanud 0,4 miljonit eurot. Võrreldes aastataguse perioodiga on suletud neli jalatsikaubanduse segmendi kauplust. Müügitulu ja kasumit mõjutasid enim suvejalatsite müügiks ebasoodsad ilmastikuolud.
Grupi autokaubandussegmendi 2017. aasta I poolaasta müügitulu oli 50,9 miljonit eurot. Müügitulu oli eelmise aasta sama perioodi tulust 22,9% suurem, KIAde müügitulu kasvas 33,9%. Esimesel poolaastal müüdi kokku 2433 sõidukit, sellest II kvartalis 1318 sõidukit. Segmendi 2017. aasta I poolaasta maksueelne kasum oli 2,3 miljonit eurot, see on aasta varasemaga võrreldes 60,7% suurem.
Kinnisvaraärisegmendi 2017. aasta esimese poolaasta kontserniväline müügitulu oli 2,5 miljonit eurot, see on 1,1% suurem kui mullu samal ajal. Kinnisvarasegmendi 2017. aasta esimese poolaasta maksueelseks kasumiks kujunes 5,8 miljonit eurot, see on 4,0% rohkem kui eelmisel aastal samal perioodil, seisab pressiteates. 
 

Seotud lood

Uudised
  • 22.09.17, 10:52
Tallinna Kaubamaja kvartali arhitektuurivõistlusele on laekunud 14 tööd
Tallinna Kaubamaja kvartali ehk Gonsiori tn 2/Rävala pst 6 kinnistute uushoonestamise arhitektuurivõistlusele oli 21. septembri seisuga esitatud neliteist võistlustööd. Kuna võistlustingimuste kohaselt võis töö saata ka eilset kuupäeva kandva postitempliga, võib see arv lähipäevil veel muutuda.
  • ST
Sisuturundus
  • 12.11.24, 19:21
Kasutamata võimalus: kuidas muuta digiekraanide kulu tuluks?
Jaekaubanduses ei võistle omavahel ainult hinnad ja tooted – üha olulisemaks muutub võitlus kliendi tähelepanu eest. Ajal, mil ostjad otsivad ja eelistavad positiivseid elamusi pakkuvat ostukeskkonda, on digitaalsed lahendused kaupluste uueks standardiks. Küsimus pole enam selles, kas digitaliseerida, vaid kuidas teha seda nii, et investeering end võimalikult kiiresti ära tasuks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele