• 04.08.17, 16:43
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Helsingisse tuleb unikaalse kontseptsiooniga kaubanduskeskus

Kahe aasta pärast Helsingis avatav unikaalse kontseptsiooniga kaubanduskeskus pakub lisaks ostlemisnaudingule ning toitlustuskohtadele ka aastaringseid surfamisvõimalusi ja 26-kraadise õhutemperatuuriga randa.
Mall of Tripla
  • Mall of Tripla
Kaubanduskeskus kerkib Pasilasse, vahendas veebileht Nordic Property News.
Siserand hõlmab umbes 6000 ruutmeetrit ja paikneb Tripla kaubanduskeskuse all. Sinna tuleb ühtlasi ka uue kontseptsiooniga seikluspark peredele.
Keskusesse tuleb ka 5 toidukauplust teiste seas Lidl ja Prisma.
 
Kolmeosaline Tripla keskus valmib aastatel 2019-2020 ja sisaldab kaubanduskeskust, parkimismaja, ühistranspordisõlme ja kortereid, hotelli ning büroopindu. Transpordisõlm avatakse 2019 augustis.
48% renditavast pinnast on juba lepinguetga kaetud.
Tripla üldpind on projektilehe andmetel 183 000 ruutmeetrit. Kaubanduskeskust arendab YIT.
Mall of Tripla uudsest kontseptsioonist võib lähemalt lugeda SIIT.

Seotud lood

Uudised
  • 19.09.17, 09:45
Kaubanduskeskused pole enam ainult ostlemiseks
Ammu on möödas ajad, mil head kaubanduskeskust iseloomustas pelgalt laia valikuga poodide olemasolu. Ehkki kaupluste kooslus jääb kaubanduspindade puhul alati väga oluliseks kriteeriumiks, mängivad seal lisaks sellele üha suuremat rolli vaba aja veetmise võimalused ja meelelahutus – inimestele pakutakse keskustes võimalust einestada, kinos või teatris käia ja miks mitte ka rannamõnusid ja -sporti nautida.
  • ST
Sisuturundus
  • 12.11.24, 19:21
Kasutamata võimalus: kuidas muuta digiekraanide kulu tuluks?
Jaekaubanduses ei võistle omavahel ainult hinnad ja tooted – üha olulisemaks muutub võitlus kliendi tähelepanu eest. Ajal, mil ostjad otsivad ja eelistavad positiivseid elamusi pakkuvat ostukeskkonda, on digitaalsed lahendused kaupluste uueks standardiks. Küsimus pole enam selles, kas digitaliseerida, vaid kuidas teha seda nii, et investeering end võimalikult kiiresti ära tasuks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele