Mööbli- ja valgustimüüja Aatrium Sisustuskaubamaja kasvatas nii käivet kui ka kasumit.
Äripäeva infopanka jõudnud ettevõtte majandusaasta aruandest selgub, et mööbli, valgustite ja muude kodutarvete jaemüügiga tegeleva Aatrium ASi müügitulu kasvas 7 protsenti, 7,64 miljoni euroni. Ärikasum suurenes 19 protsenti, 493 294 euroni (võrreldes eelneva aastaga).
Mullu töötas firmas keskmiselt 33 inimest, see näitaja ei muutunud. Käive töötaja kohta suurenes 7 protsenti, 231 633 euroni. Keskmine brutotasu tõusis 18 protsenti, 2195 euroni kuus.
Eelmise aasta majandustulemustele tegevusaruandes kommentaare ei antud. Ettevõte aga kirjutas, et 2017. aasta põhieesmärgiks on firma turupositsiooni säilitamine ja kindlustamine olemasolevatel turgudel.
Aatrium Sisustuskaubamaja emafirma on Silikaat Grupp AS. Silikaat Grupp ASi omanikud on omakorda Vello Kunman (40 protsenti), Sirje Kunman (15 protsenti), Key Kunman (15 protsenti), Kea Kunman (15 protsenti) ja Kerstin Kunman (15 protsenti). Eelmisel ja üle-eelmisel aastal firmast dividende ei võetud.
Põhjalikumalt saab tutvuda firma majandustulemustega
Äripäeva infopangas.
Seotud lood
Jaekaubanduses ei võistle omavahel ainult hinnad ja tooted – üha olulisemaks muutub võitlus kliendi tähelepanu eest. Ajal, mil ostjad otsivad ja eelistavad positiivseid elamusi pakkuvat ostukeskkonda, on digitaalsed lahendused kaupluste uueks standardiks. Küsimus pole enam selles, kas digitaliseerida, vaid kuidas teha seda nii, et investeering end võimalikult kiiresti ära tasuks.