• 19.01.18, 11:57
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Piletilevi ostis Valgevene suurima konkurendi

Piletilevi omanikfirma Baltic Ticket Holdings ostis Valgevene suurima, 240 müügipunktiga ning aastas üle miljoni pileti müüva piletivahendusfirma Kvitki By.
Piletilevi ostis Valgevene suurima konkurendi
  • Foto: Veiko Tõkman
Ülevõtmist juhtinud Baltic Ticket Holdingsi juhi Jaanus Beilmanni sõnul kasvavad Piletilevi müügimahud protsentuaalselt kiiremini kui Amazonil ning pidevalt on laiendatud tegevusi ka Eestist väljapoole.
“Kohalikele üritustekorraldajatele on Eestis arendatav rahvusvaheline platvorm väga soodne, sest niimoodi saavad tuhanded välismaalased osta Eestis toimuvatele üritustele pileteid. Eestis toimuvad sündmused muutuvad kättesaadavamaks ning nähtavamaks ning see toetab turismi üldiselt,” rääkis Beilmann.
Beilmanni sõnul viis Baltic Ticket Holdings Valgevene ettevõtte müügi- ja IT-süsteemid pärast omandamist kiirelt üle ühtsele Balticket programmile, mille peal kogu piletivahendus toimib.
Balticketi arendaja, Eesti ühe suurema tarkvarafirma Helmese ärisuunajuhi Kristi Pooli sõnul on neljas riigis kasutatava tarkvaraplatvormi serverid Tallinnas.
“Tarkvarasüsteem peab olema võimeline haldama suursündmuste puhul tuhandeid päringuid ja tehinguid sekundis. Aastas tehakse läbi Balticketi keskmiselt 1,5 miljonit piletitehingut ning Valgevene Kvitki By lisab veel enam kui miljon juurde,” kirjeldas Pool tehnilist väljakutset.
Piletilevi loodi 1997. aastal Michael Jacksoni Tallinna kontserdi piletite müügi korraldamiseks. Tänaseks kuuluvad Baltic Ticket Holdingsile ka Läti suurim piletivahendusettevõte Bilesu Serviss ning Leedu turuliider Bilietai. Baltimaade suurimale piletivahendusettevõte Baltic Ticket Holdings pakub pileteid nelja riigi internetiportaalides ja enam kui 700 müügipunktis, mille vahendusel on võimalik osta pileteid rohkem kui 25 000 üritusele aastas. Läbi Valgevene Kvitki By osteti 2016. aastal 1,5 miljonit piletit.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.11.24, 19:21
Kasutamata võimalus: kuidas muuta digiekraanide kulu tuluks?
Jaekaubanduses ei võistle omavahel ainult hinnad ja tooted – üha olulisemaks muutub võitlus kliendi tähelepanu eest. Ajal, mil ostjad otsivad ja eelistavad positiivseid elamusi pakkuvat ostukeskkonda, on digitaalsed lahendused kaupluste uueks standardiks. Küsimus pole enam selles, kas digitaliseerida, vaid kuidas teha seda nii, et investeering end võimalikult kiiresti ära tasuks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele