Ta rääkis, et enne, kui kuskile välisturule minna, tuleb kodu korda teha. „Tasub investeerida aega oma lehe arendamisesse.“
Kuhu nad on investeerinud?
Facebook ja Instagram on nende jaoks kaks olulist turunduskanalit. „Oleme 2 aasta jooksul 100 000 eurot sinna investeerinud,“ ütles Torim. Instagram on bränding, kliendiga suhtluses olemine, koostöö leidmiseks ja maailmale turundamiseks. „See on aidanud meil selgelt Eestist väljapoole jõuda.“
Facebook on Torimi sõnul hästi tehniline kanal, kuna seal istub kogu süsteemne turundamine. „Oleme sinna ehitanud automaatjada inimestest, kes on meie kodulehte külastanud. See on hästi suureks päästerõngaks ning selle kaudu saame väga spetsiifilise publikuni jõuda,“ rääkis ta ning lisas, et nende eesmärk on muuta inimeste arvu võimalikult kontsentreerituks ja väikeseks. „See on vajalik, kui me läheme Eestist väljapoole, siis oskame täpsemalt jõuda õigete inimesteni.“
Õppetunnid
Koduleht ei saa kunagi valmis
E- maili turundamise hiline avastamine
Käitumispõhine turunduse automatiseerimine
Iga asi võtab 3X rohkem aega
Igapäevane äri/kasvu juhtimine – raha, raha, raha
Torimi sõnul on kauplejate jaoks ülioluline ostja tähelepanu hoidmine ja ja järelturundamine ka siis, kui klient on sinu veebipoodi külastanud, kuid pole sealt midagi ostnud. “Kui käid tavalises poes, siis sa tegeledki seal ühe asjaga – täidad ostukorvi. E-poes on sul aga ostu segavaid faktoreid väga palju. Mitu lahtist netilehte, reklaamid, millel klikata, vahepeal vaatad telekast uudiseid jne,” selgitas Torim. “E-poe puhul peab seepärast kestma teenindusprotsess veel seitse päeva pärast seda, kui klient on sinu lehte külastanud. Selleks on näiteks suunatud reklaamid, meilid jne.”
Inimeste usalduse võitmine on Torimi sõnul väga oluline. „Seda eriti välisturule minnes.“ Ta rääkis, et kodulehel peab selgelt välja tooma, kuidas toode on tehtud, kuidas transport organiseeritud ning kes on see ettevõte.
Eesmärgid 2018
„Sellel aastal tegeleme kõikide kanalitega – kolm erinevat e-maili listi, Facebook, Instagram. Samuti on mobiilisõbralik koduleht selle aasta teise poole tööplaanis.“ Torimi sõnul on mobiilne ostmine pidev protsess.