Ei ole mõtet edukat ettevõtet niisama odavalt ära anda, rääkis Selveri juhataja Kristi Lomp Äripäeva hommikuprogrammis.
- Selveri juhataja Kristi Lomp Foto: Meeli Küttim
Ta rääkis, et müüjate jaoks ei ole täna enam õige aeg, sest supp on lahjaks läinud. „Ostjate jaoks võiks hind täna madal olla, kuid müüjate jaoks ei ole soodne aeg. See oli umbes kaks aastat tagasi,“ ütles Lomp.
Tema sõnul tuli konsolideerumise teemaga välja Prisma pikaaegne juht Janne Lihavainen. „Kümne aastaga ei ole midagi juhtunud,“ sõnas Lomp.
„Alati on võimalus, et keegi soovib laieneda ja osta kedagi ära. Õige hinna puhul võib leida ka müüja,“ ütles ta. Lombi sõnul ei ole seda juhtunud, kuna kettidel on läinud hästi, nad on majandussurutuse üle elanud ning teinud vajalikud korrektuurid. „ON saadud üle suurest ehmatusest ja edukalt edasi mindud.“
Lombi sõnul on uute kaupluste tegemise aeg läbi. Selveril on täna tihe kaetavus juba olemas. Ta usub, et kindlasti näeme peagi mõningate kaupluste sulgemist. Eriti puudutab see tema sõnul Lõuna-Eesti kauplusi, mille tegevust mõjutab piirikaubandus.
Kuula hommikuprogrammist, mida Lomp rääkis Lidl’i tulekust, e-kaubandusest.
Autor: Aivar Hundimägi, Äripäeva ajakirjanik
Seotud lood
OG Elektra omanik Oleg Gross märgib, et Eesti turul tegutsejad on nii tugevad, et keegi ei taha oma kohta loovutada.
Alanud aasta võib tuua koondumise jaekaubandusturul, ennustab Coop Eesti juhatuse esimees Jaanus Vihand.
On väga tõenäoline, et näeme Eesti ja ka Baltikumi toidukaupluste turul lähiaastatel olulisi ühinemis- või ülevõtmistehinguid, kirjutab advokaadibüroo Ellex Raidla partner ja kaubanduse valdkonna juht Risto Vahimets.
Jaekaubanduses ei võistle omavahel ainult hinnad ja tooted – üha olulisemaks muutub võitlus kliendi tähelepanu eest. Ajal, mil ostjad otsivad ja eelistavad positiivseid elamusi pakkuvat ostukeskkonda, on digitaalsed lahendused kaupluste uueks standardiks. Küsimus pole enam selles, kas digitaliseerida, vaid kuidas teha seda nii, et investeering end võimalikult kiiresti ära tasuks.