• 05.03.18, 12:09
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Alexela lõi tehingu Euro Oiliga lukku

Märtsi alguse seisuga jõustus leping, mille tulemusena omandas Alexela Euro Oili tanklad, teatas ettevõte.
Alexela
  • Alexela Foto: Raul Mee
Konkurentsiameti ettekirjutuse tulemusena kohustub Alexela müüma kaks Euro Oili nime kandvat tanklat, milleks on Harjumaal asuv Ellamaa ja Viljandimaal asuv Karksi-Nuia tankla. Alexela Oili juhatuse esimehe Ain Kuusiku hinnangul Eesti kütuse jaeturul suuremateks konsolideerumisteks kõnealuse tehingu järel ruumi enam ei ole. 
„Alexela tanklakett on juba pikka aega otsinud võimalust laienemiseks ja meil on hea meel, et jõudsime nii väärika ettevõttega, nagu seda on Euro Oil, mõlemale poolele sobiva tehinguni. Kahe ettevõtte koondumise tulemusena muutub Alexela tugevamaks Harjumaal ja Tallinnas, mis võimaldab meil eeskätt just selle piirkonna kliente veel paremini teenindada. Klientide ostukäitumisest võib järeldada kasvavat ootust soetada tanklast lisaks tavapärastele autodega seotud toodetele ja teenustele ka midagi, mis aitab inimesel endal jõuvarusid taastada. Seetõttu teeb kahtlemata rõõmu, et oleme saanud täiendust ka tanklapoodide näol, kus meie kliendid saavad teel olles teha pausi ning värske kohvi, karastusjookide ja kergete einetega oma energiat taastada,“ kommenteeris Alexela Oili juhatuse esimees Ain Kuusik rahulolevalt.
„Olukord Eesti kütuseturul on just eriti viimastel aastatel olnud äärmiselt pingeline erakordselt tugeva piirkondliku konkurentsi tõttu, mida omakorda on foonil toetanud ulatuslik maailmaturu naftahindade kõikumine. Usun, et kõik kütuseturu osalised on neid pingeid küllaltki teravalt tunnetanud ning otsinud erinevaid võimalusi oma positsiooni kindlustamiseks. Euro Oili ja Alexela koondumine on selles valguses täiesti mõistlik ja loogiline asjade käik. Lisaks on mul kahtlemata hea meel, et meie tanklaketi abiga saab Eesti suurima, kohalikul kapitalil põhineva tanklaketi,“ selgitas omalt poolt tehingu tagamaid Euro Oili omanik Arno Hirtentreu.
Alexela Oil AS kuulub Alexela gruppi ning on aus eestimaine tanklakett. Ettevõtte 78-st tanklast omab tanklakauplusi 24. Vanima eestimaise tanklaketina (aastast 1993) ollakse tööandjaks enam kui 150 inimesele üle Eesti. Alexela tanklad kannavad märki „AUS KÜTUS“, mis kinnitab, et Alexela tasub riigile kõik maksud, täites nii oma kohustusi Eesti ühiskonna ees.
Euro Oil AS on Eesti kapitalil põhinev kütuse jae- ja hulgimüügiettevõte, mis asutati 1997. aastal. Euro Oili tanklaketti kuulub 24 tanklat, millest 22 on automaattanklad. Alates 02.03.2018 kuuluvad Euro Oili tanklad Alexelale. 

Seotud lood

Uudised
  • 03.06.15, 12:53
Alexela: meie ei saanud Lukoili osta
Alexela Oil ei ole Lukoili ostmise vastu huvi tundnud, sest nende finantsvõimekus ja Eesti majandustase ei ole seda võimaldanud, ütles ettevõtte juht Ain Kuusik, kes imestas, kuidas Olerex seda suutis.
Uudised
  • 21.02.18, 09:00
Alexelast saab kütuseturu suurim tegija
Konkurentsiamet andis pärast pikka mõtlemisaega heakskiidu tehingule, mis muudab kütuseturu jõuvahekorda.
Uudised
  • 12.09.17, 09:48
Alexela ostab Euro Oili
Alexela ostab kütuse-ettevõtte Euro Oil 24-st tanklast koosneva tanklaketi. Tehingu tulemusena kasvab Alexela tanklate arv 100-le.
Uudised
  • 25.05.16, 16:07
E-kviitung vähendab pabertšekkide osatähtsust Eesti kaubanduses
Täna anti Ülemiste keskuses Eesti suurima paberkorvi avamisega avalöök Eesti elektroonilise kviitungi (e-kviitungi) projektile. Omniva juhitud projekti eesmärk on järk-järgult vähendada Eesti kaubanduses ja teeninduses pabertšekkide osatähtsust.
  • ST
Sisuturundus
  • 12.11.24, 19:21
Kasutamata võimalus: kuidas muuta digiekraanide kulu tuluks?
Jaekaubanduses ei võistle omavahel ainult hinnad ja tooted – üha olulisemaks muutub võitlus kliendi tähelepanu eest. Ajal, mil ostjad otsivad ja eelistavad positiivseid elamusi pakkuvat ostukeskkonda, on digitaalsed lahendused kaupluste uueks standardiks. Küsimus pole enam selles, kas digitaliseerida, vaid kuidas teha seda nii, et investeering end võimalikult kiiresti ära tasuks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele