• 12.04.18, 13:18
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Stockmann: Kampaaniad ei kao kuhugi

Stockmann Eesti turundusjuht Mari Villem rääkis Äripäeva raadio hommikuprogrammis, et ta ei usu, et kampaaniad ära kaovad, vaid tarbijatele tuleb pakkuda vajalikke igapäeva asju.
Hullud Päevad
  • Hullud Päevad Foto: Scanpix/ Liis Treimann
Villemi sõnul ei torma inimesed enam nii meeleheitlikult kampaaniatoodete poole ning käituvad mõistlikumalt. „Hullust on vähem ning inimesed on teadlikumad,“ ütles ta. Lisades, et neil on Hullude Päevade kampaanias asju, mille nimel tormatakse ning kampaania esimesel päeval oli näha, et mingitele teatud toodetele oli suur tung ning need müüdi loetud minutitega läbi. „See kinnitab ka seda, et pakkumised on head.“
Inimesele läheb Villemi hinnangul rohkem korda asjade sisuline kvaliteet. „Inimene otsib head ja kvaliteetset toodet hea hinnaga.“ Ta rääkis, et tullakse otsima tuntud kaubamärke heade hindadega.
„Keskmine ostukorv on ka läbi aastate kasvanud. Ma ei ütle, et iga kord on see suurem, kuid viimaste aastate trend näitab, et see on kasvanud,“ kommenteeris Villem. Ta lisas, et eks see kvaliteetsem brändikaup maksab ka rohkem ja see teeb numbri suuremaks.
Villem rääkis, et on näha, kuidas inimesed tarbivad targalt. „Tullakse küll kampaania ajal, aga sellel perioodil ostetakse oma igapäevaseid tooteid hea hinnaga.“ Ta ei usu, et kampaaniad hakkavad ära kaduma, vaid tuleb kaasa minna tarbija ootustega ja pakkuda talle vajalikke asju, mida ta saab targalt tarbida.
Alates 1. veebruarist on Stockmanni kõik kilekotid tasulised ning eelmise aasta Hulludest Päevadest alates ka kampaania kilekotid. „Üllatav on näha, et väga paljud kasutavad enda kaasa võetud kotte või riidest poekotte. Inimesed on tänulikud,“ sõnas Villem.

Seotud lood

Uudised
  • 05.01.18, 14:48
Stockmanni püsikliendid saavad eelisjärjekorras Hulludel Päevadel ostelda
Järgmistel Hulludel Päevadel saavad Soome Stockmanni püsikliendid, kelle aastane ostusumma ületab 2500 eurot, eelisjärjekorras kampaaniakaupu osta.
Uudised
  • 11.11.16, 15:25
Stockmann on pildil tagasi
Stockmanni uus strateegia näitab juba esimesi edumärke, kus ettevõtte klientide arv kasvab, kaasatakse koostööpartnereid, tuuakse turule veelgi jõulisemalt uusi kaubamärke ning pakutakse väga head klienditeenindust, mida kliendid hindavad.
  • ST
Sisuturundus
  • 12.11.24, 19:21
Kasutamata võimalus: kuidas muuta digiekraanide kulu tuluks?
Jaekaubanduses ei võistle omavahel ainult hinnad ja tooted – üha olulisemaks muutub võitlus kliendi tähelepanu eest. Ajal, mil ostjad otsivad ja eelistavad positiivseid elamusi pakkuvat ostukeskkonda, on digitaalsed lahendused kaupluste uueks standardiks. Küsimus pole enam selles, kas digitaliseerida, vaid kuidas teha seda nii, et investeering end võimalikult kiiresti ära tasuks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele