• 05.01.18, 14:48
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Stockmanni püsikliendid saavad eelisjärjekorras Hulludel Päevadel ostelda

Järgmistel Hulludel Päevadel saavad Soome Stockmanni püsikliendid, kelle aastane ostusumma ületab 2500 eurot, eelisjärjekorras kampaaniakaupu osta.
Stockmanni püsikliendid saavad eelisjärjekorras Hulludel Päevadel ostelda
„Me tahtsime parandada lojaalsete klientidele pakutavaid hüvesid ning seetõttu lõime sellise eksklusiivse ostlemise võimaluse,“ ütles Stockmanni kliendilojaalsusosakonna juht Terhi Tuuna.
Sellise eksklusiivse õiguse saamiseks peab püsiklient olema sooritanud aasta jooksul vähemalt 2500 euro eest kaupa.
Testiti vaikuses
Eelmise aasta oktoobris testiti antud süsteemi Stockmanni püsiklientide peal Tapiola kaubamajas Espoos. Peale katsetust koostas Stockmann klientidele küsitluse, kes siis vastasid, et neile selline võimalus väga meeldiks. Küsitlusele vastas 7500 püsiklienti, kelle aastased ostusummad ületavad 2500 euro piiri.
Tapiola testimine toimus ilma suurema kärata, kuid kevadel plaanib Soome Stokmann selle püsikliendi eelise ka suuremalt välja reklaamida.
Selline eelisostuõigus on kättesaadav ainult kampaania esimesel päeval ning Tuuna loodab, et see muutub klientide seas üha populaarsemaks.
„Me olime väga üllatunud, kui palju inimesi tuli Tapiola keskusesse ja kui palju saime positiivset tagasisidet,“ ütles Tuuna.
Eestis pakutakse sarnast võimalust juba paar aastat
„Soomes on Stockmanni püsikliendikaardil 3 erinet taset vastavalt ostude suurusele. Antud Hullude Päevade kampaania eelisostu võimalust pakutakse vaid kõige kõrgematel tasemetel olevatele klientidele,“ kommenteeris Stockmann Eesti turundusjuht Mari Villem.
Eestis on kasutusel ainult ühe taseme kliendikaart ning Villemi sõnul pakuvad nad kõigile oma püsiklienditele sarnast eelist juba paar aastat. „Näiteks allahindluskampaaniate alguses või püsikliendipäevadel, kus kutsutakse kliendid juba tund aega varem kohale.“

Seotud lood

Uudised
  • 12.04.18, 13:18
Stockmann: Kampaaniad ei kao kuhugi
Stockmann Eesti turundusjuht Mari Villem rääkis Äripäeva raadio hommikuprogrammis, et ta ei usu, et kampaaniad ära kaovad, vaid tarbijatele tuleb pakkuda vajalikke igapäeva asju.
Uudised
  • 24.01.18, 11:15
Stockmannis muutuvad kõik ostukotid tasuliseks
Alates 1. veebruarist 2018 muutuvad Stockmanni Tallinna kaubamajas kõik ostukotid, sealhulgas nii kile- kui paberkotid, tasuliseks.
  • ST
Sisuturundus
  • 20.11.24, 17:24
Pilvepõhiseid ärijuhtimissüsteemid on paindlikud ja kulusäästlikud
Ärijuhtimissüsteemid (ERP, ettevõtte ressursside planeerimine) on viimastel aastatel oluliselt muutunud. Muutuste peamine suund on see, et ettevõtete individuaalselt kohandatud süsteemid asendatakse üha enam pilvepõhiste ERP-lahendustega.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele