• 09.05.18, 10:38
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Maxima reformib "Lööme hinnad alla" programmi

Möödunud aasta oktoobrist alustas jaekaubandusturu hinnaliider Maxima hinnaprogrammiga “Lööme hinnad alla”. Jaeketi ostuanalüüs näitab, et kliendid on saanud seitsme kuu jooksul 3 miljonit eurot rahalist võitu. Nüüd plaanitakse programmi viia sisse muudatused.
Kristina Mustonen
  • Kristina Mustonen Foto: Raul Mee
Maxima klientide ostustatistika näitab, et jätkuva elutempo kiirenemine on toonud kasvu ostukorvi. „Inimesed ostavad rohkem, et ei peaks mitu korda nädalas poes käima. Samuti näitab ostukorvi sisu, et valikutel lähtutakse tervislikkusest ja üha rohkem on saanud loomulikuks valmisolek osta tooteid kallima hinnaga kaubakategooriatest,“ rääkis Maxima Eesti kommertsdirektor Kristina Mustonen hinnaprogrammi „Lööme hinnad alla“ analüüsist.
Mustonen nimetas kategooriad, milles on hinnaprogrammi raames enim oste tehtud. „Esikohal on kohupiimatooted, sellele järgneb veekategooria, juustud, mahlad ja toores linnuliha võtab esiviisiku kokku,“ märkis kommertsdirektor ostjate meeliskategooriad, mis näitavad ostjate tuginemist tervislikule valikule. „Kui kohupiimatoodetest rääkida, siis selle seitsme kuuga oleme müünud püsivalt soodsa hinnaga ehk 19 senti maksvaid kohukesi üle 2 miljoni,“ tõi ta näite juurde.
Jaeketil on selgunud tooted, millele ei kasvatanud tavapärasest kõrgemat ostuhuvi ka odav püsihind. „Ostuanalüüs näitab, et Maxima kliendid lubavad endale heameelega kallima kaubakategooria tooteid ja kohati ei olda hinnatundlikud. Näiteks valmis liha- ja kalatooteid ja jäätiste kategooria puhul ostetakse neid hoolimata sellest, kas seda saab fikseeritud hinnaga või mitte,“ tõdes Mustonen.
Hinnaprogrammis toimub muudatus
Kommertsdirektor andis ühtlasi teada, et jaekett stardib 9. maist uue kuue ja sisu saanud programmiga, mille aluseks on „Lööme hinnad alla“ raames kogunenud väärtuslik klientide ostustatistika. Parimate hindadega klientide poolt enim ostetud tooted on kõikides Maxima kauplustes kolmapäevast alates kajastatud siltidega „Alati odavalt“. Ühtlasi lõpetab kolmapäevast algav „Alati odavalt“ senise „Lööme hinnad alla“ programmi ja saab ostuanalüüsist tuleneva ajakohastuse.
„Alati odavalt on väga suupärane sõnastus ja see aitab meil veelgi tugevamalt kinnistada Maxima kliendile teadmist, et meie jaeketist saab ta turu soodsaima hinnaga ostukorvi. Kõik klientide meeliskategooriad on esindatud alati odavalt hindadega ja tuginevad püsivalt soodsate hindadega programmi analüüsile. Kui tõin ennist näite 19 sendiste kohukeste kohta, siis need leiab nüüd uue märgisega, kuid hind on jätkuvalt sama,“ lisas Mustonen.

Seotud lood

Uudised
  • 06.02.18, 10:01
Maxima alandas veel 1000-l tootel püsihindu
Tänasest on Eesti inimestel kõikides Maxima kauplustes kaks korda suurem valik esma- ja tarbekaupu, mille hind on püsivalt alandatud ja seda keskmiselt 13 protsendi võrra.
Uudised
  • 20.11.17, 09:45
Maximas kasvas alandatud hindade tõttu ka põhikaupade müük
Tuhande põhilise toidu- ja esmatarbekauba hindade alandamine on suurendanud Maxima klientide ostukorvi veerandi võrra.
Uudised
  • 17.10.17, 14:18
Maxima hakkab veelgi jõulisemalt hinnakampaaniat tegema
Maxima Eesti peadirektor Vygintas Šapokas ütles, et nad investeerivad 4 miljonit eurot aastas, et alandada tähtajatult 1000 toote hinnad. Keskmine allahindlus on 15%, kuid mõningatel toodetel on ka allahindlus kuni 50%.
Uudised
  • 17.10.17, 16:16
Prisma: tore, et konkurendid meist eeskuju võtavad
Peaasi, et tarbija võidab, kommenteeris Prisma Peremarketi kommunikatsioonijuht Piret Lankots täna alanud Maxima programmi „Lööme hinnad lukku“ ning tal on hea meel, et konkurendid neist eeskuju võtavad.
  • ST
Sisuturundus
  • 12.11.24, 19:21
Kasutamata võimalus: kuidas muuta digiekraanide kulu tuluks?
Jaekaubanduses ei võistle omavahel ainult hinnad ja tooted – üha olulisemaks muutub võitlus kliendi tähelepanu eest. Ajal, mil ostjad otsivad ja eelistavad positiivseid elamusi pakkuvat ostukeskkonda, on digitaalsed lahendused kaupluste uueks standardiks. Küsimus pole enam selles, kas digitaliseerida, vaid kuidas teha seda nii, et investeering end võimalikult kiiresti ära tasuks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele