Peaasi, et tarbija võidab, kommenteeris Prisma Peremarketi kommunikatsioonijuht Piret Lankots täna alanud Maxima programmi „Lööme hinnad lukku“ ning tal on hea meel, et konkurendid neist eeskuju võtavad.
Prisma Peremarket on juba kuus aastat korraldanud hinnagarantii kampaaniat, kus nad järjest kolmeks kuni kuueks kuuks on löödud umbes 200 toote hinnad lukku.
„Alguses oli selle kampaania uudisväärtus suurem, aga inimesed on juba harjunud selle kampaaniaga, kus pakume lisalubadust hinnaliidriks olemisele veel püsivaid hinnakampaania tooteid,“ rääkis Lankots.
Jaeketil on algusest peale olnud klientidele lubadus, et kui klient leiab teisest poest sama kauba odavama hinnaga, siis Prisma annab selle toote kliendile tasuta.
Lankotsa sõnul on tore, et konkurendid võtavad meist eeskuju. „Peaasi, et tarbija võitab.“
Maxima Eesti avalikustas täna, et investeerib 4 miljonit aastas, et külmutada 1000 toodete hinnad.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!