Tänasest on Eesti inimestel kõikides Maxima kauplustes kaks korda suurem valik esma- ja tarbekaupu, mille hind on püsivalt alandatud ja seda keskmiselt 13 protsendi võrra.
Maxima Eesti jätkab programmi „Lööme hinnad alla“, mille raames alandas jaekett mullu oktoobris püsivalt hinnad 1000-l igapäevasel tootel.
„Nõudlus püsivalt soodsate kaupade järele kinnitas taaskord, et Eesti inimesed eelistavad osta igapäevatooteid maksimaalselt soodsate hindadega. Samuti tõi see välja, et ostjad on huvitatud võimalikult laiast taoliste toodete valikust. Sest nii saavad nad ju endale ja oma peredele heaolu tagada,“ võttis Maxima kommertsdirektor Kristina Mustonen kokku nelja kuu jooksul kogutud tagasiside ja ostustatistika analüüsi tulemused.
„Me hoolime meie ostjate heaolust. Seepärast koostöös partneritega, kes kiitsid meie programmi, leidsime uued võimalused hindade alandamiseks. Tänasest alates on meie klientidele senisest kaks korda suurem valik,“ selgitas ta, kuidas sai võimalikuks programmi jätkumine.
Statistikaameti kinnitusel on viimase kahe aasta jooksul ehk võrreldes detsembrit 2017 detsembriga 2015 tarbijahinnaindeksi muutusele suurimat mõju avaldanud toit- ja mittealkohoolsed joogid. „Kui tarbijahinnaindeksi muutus sel perioodil oli 5,7%, siis toit ja mittealkohoolsed joogid on selle ajaga kallinenud 8,8%. Suurimaks mõjutajaks olid piim, piimatooted ja munad, mis on viimase kahe aasta jooksul kallinenud ligi 13%,“ märkis Statistikaameti majandus- ja keskkonnastatistika osakonna juhataja Viktoria Trasanov.
Seotud lood
Maxima soovib avada kuni kümme 200 ruutmeetri suurust ekspresskauplust, mis asuvad elurajoonides. Lisaks plaanitakse kauplustes testida elektroonilisi hinnasilte ning suurendada iseteeninduskassade hulka.
Möödunud aasta oktoobrist alustas jaekaubandusturu hinnaliider Maxima hinnaprogrammiga “Lööme hinnad alla”. Jaeketi ostuanalüüs näitab, et kliendid on saanud seitsme kuu jooksul 3 miljonit eurot rahalist võitu. Nüüd plaanitakse programmi viia sisse muudatused.
Tuhande põhilise toidu- ja esmatarbekauba hindade alandamine on suurendanud Maxima klientide ostukorvi veerandi võrra.
Maxima Eesti peadirektor Vygintas Šapokas ütles, et nad investeerivad 4 miljonit eurot aastas, et alandada tähtajatult 1000 toote hinnad. Keskmine allahindlus on 15%, kuid mõningatel toodetel on ka allahindlus kuni 50%.