Majapidamiskauba müüja JYSK sai Soomes 100 000 euro suuruse hoiatustrahvi eksitava turunduse eest, kirjutab Helsingin Sanomat.
Soome konkurentsi- ja tarbijaameti teatel märkis JYSK turundustekstis, et kampaaniatoode on kindla hinnaga müügis vaid piiratud ajal. Tegelikkuses müüdi toodet sama või peaaegu sama alandatud hinnaga mitu kuud. Sellisel viisil müüs JYSK näiteks ühte pealismadratsit 21 kampaaniat järjest poole aasta jooksul.
JYSKi Soome juht Ville Velin nimetas tarbijaameti otsust kahetsusväärseks, aga ei vaidle ameti süüdistustele vastu. „Meie protsessid pole selle koha pealt olnud täiuslikud,“ ütles ta. Tema sõnul on kampaaniad üks nende keti tugevusi, aga kampaaniate vahel tuleb ka pause pidada.
JYSK ei ole ainuke kodukauba müüja, kellega Soome tarbijakaitse rahul pole, lisab Helsingin Sanomat.
Eestis on JYSKil kaheksa poodi, neli Tallinnas, kaks Tartus, üks Narvas ja Pärnus.
Seotud lood
Kaubanduse mahud näitasid oktoobris juba kerget tõusu ja mõõnaaeg on ületatud, leiab LHV panga kaupmeeste makselahenduste juht Indrek Kaljumäe. Seda enam tuleb tema sõnul tähelepanu pöörata e-makselahenduste võimekusele.