• 19.06.18, 16:09
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

JYSK sai Soomes hoiatustrahvi

Majapidamiskauba müüja JYSK sai Soomes 100 000 euro suuruse hoiatustrahvi eksitava turunduse eest, kirjutab Helsingin Sanomat.
JYSK sai Soomes hoiatustrahvi
  • Foto: Maris Ojasuu
Soome konkurentsi- ja tarbijaameti teatel märkis JYSK turundustekstis, et kampaaniatoode on kindla hinnaga müügis vaid piiratud ajal. Tegelikkuses müüdi toodet sama või peaaegu sama alandatud hinnaga mitu kuud. Sellisel viisil müüs JYSK näiteks ühte pealismadratsit 21 kampaaniat järjest poole aasta jooksul.
JYSKi Soome juht Ville Velin nimetas tarbijaameti otsust kahetsusväärseks, aga ei vaidle ameti süüdistustele vastu. „Meie protsessid pole selle koha pealt olnud täiuslikud,“ ütles ta. Tema sõnul on kampaaniad üks nende keti tugevusi, aga kampaaniate vahel tuleb ka pause pidada.
JYSK ei ole ainuke kodukauba müüja, kellega Soome tarbijakaitse rahul pole, lisab Helsingin Sanomat.
Eestis on JYSKil kaheksa poodi, neli Tallinnas, kaks Tartus, üks Narvas ja Pärnus.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 02.01.25, 15:15
LHV: e-poe müügikanali tähtsust ei saa enam eirata
Kaubanduse mahud näitasid oktoobris juba kerget tõusu ja mõõnaaeg on ületatud, leiab LHV panga kaupmeeste makselahenduste juht Indrek Kaljumäe. Seda enam tuleb tema sõnul tähelepanu pöörata e-makselahenduste võimekusele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele