• 30.08.18, 11:24
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kõhutunde pealt ei tohi Amazoni müüma minna

Äripäeva raadio uues saatesarjas "Müügiminutid" ütles Digital Merchant juht Mihkel Moosel, et lihtsalt kõhutunde pealt ei tohi Amazoni müüma minna, see peab olema matemaatiliselt arvutatud otsus.
Kõhutunde pealt ei tohi Amazoni müüma minna
  • Foto: Andres Haabu
„Amazonis oma tooteid müüa on väga hea mõte ning suund, kuhu peaks minema,“ sõnas ta. Kuid lisas kohe, et kõik ettevõtted ja tooted ei sobi, kuna Amazon on eelkõige otsingumootor. „Kui ei ole piisavalt palju otsingumahtu ehk inimesi, kes kirjutaksid märksõna otsingusse, mis iseloomustab toodet, siis ei saa ka müüki toimuda.“
Mooseli sõnul on kõige suurem viga see, et kui minnakse Amazoni müüma ilma turuanalüüsi ja –uuringut tegemata. Selle jaoks soovitab ta erinevaid tööriistu googeldada. „See on ettevõtetel olnud kõige suurem takistud ja komistuskivi. Lihtsalt kõhutunde paele ei tohi minna Amazoni, see peab olema matemaatiliselt arvutatud otsus olema.“
TULE OSALEMA!
Digital Merchant juht Mihkel Moosel räägib 27. septembril Müügijuhtimise aastakonverentsil, kuidas oma toode Amazoni müüki saada, kuidas seal edu saavutada ning mis on peamised komistuskivid. Ole kohal!
Tema hinnangul saab laias laastus Amazonis müüa peaaegu kõike. „Eelkõige lähevad tarbekaubad hästi peale.“
Mihkel Moosel on Amazonis müünud 2,5 aastat ning on Amazoni agentuuri Digital Merchant asutaja. Selle aja jooksul on ta teinud Amazonis enam kui miljoni jagu käivet ning ehitanud üles nii isikliku kui ka mitme kliendi Amazoni poed, millest kaks parimat teevad kokku üle 150 000 USD igakuist käivet. Mihkel on müünud enam kui 50 eri toodet seitsmel erineval Amazoni turul.

Seotud lood

Uudised
  • 16.08.18, 16:39
Amazonis müües keskendu kliendi õnnelikuks tegemisele
Äripäeva uues raadiosaates „E-kaubanduse areng ja tulevik“ rääkisid Amazonis oma tooteid müüvad Alvar Räägel ja Raino Raasuke, et keskenduda tuleb kliendi õnnelikuks tegemisele.
Arvamused
  • 28.06.18, 11:31
Kuidas tõsta enda toodete conversion rate´i?
Amazoni agentuuri „Digital Merchant“ asutaja ja mitmekülgse müügikogemusega Mihkel Moosel räägib kolmest lihtsast asjast, mida ta teeb endale ja oma klientidele, et saavutada 40protsendiline toodete conversion rate.
Uudised
  • 12.06.18, 11:08
Mida on õpetanud Amazonis toodete müümine?
Pikaajalise kogemusega edukas Amazoni müüja Kristjan Noode rääkis Amazon Eesti konverentsil, et siis kui ta alustas 2013. aastal seal keskkonnas müümist, oli see kui metsik džungel. Kõik, mis müüki sai pandud, hakkas kohe müüma.
  • ST
Sisuturundus
  • 22.11.24, 09:31
Jõulude eel Selveris: popimad jõulukingid ja -söögid sel aastal

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele