Kesko Senukai gruppi kuuluvate K-rauta kaupluste ärikliendiprogramm läbis põhjaliku uuenduskuuri – allahindlusprotsent kasvas ja soodustused muutusid kõigile arusaadavamaks.
“Seni sõltusid meie lepinguliste koostööpartnerite soodushinnad eelneva kalendriaasta ostumahust, muutusid ajas ja tekitasid sellega segadust ja mõnikord ka pahameelt,” selgitas Kesko Senukai Estonia ärikliendi müügidirektor Ivo Looväli. “See tõstatas vajaduse ärikliendiprogramm detailideks lahti võtta, analüüsida kliendi ootuseid ja luua päris uus süsteem, mis tagab selge ja püsiva allahindluse kõigile äriklientidele.”
Uus soodusprogramm kasvatas automaatselt kassas saadavat allahindlusprotsenti kõigile äriklientidele. Kui varasemalt võis olla aastaringne püsisoodustus kuni 10 protsenti ja täiendavat soodustust tuli kliendihalduriga eraldi läbi rääkida, siis nüüd kehtib suurklientidele aastaringne allahindlusprotsent 20 ja väikepartneritele 15.
Kesko Senukai on Baltikumi suurim ehitus- ja sisustuskaupluste kett. Eestis kuulub kaubandusvõrku kaheksa K-rauta kauplust: kaks Tallinnas, üks Tartus, Pärnus, Rakveres, Kuressaares, Võrus ja Valgas. Lisaks Eesti kauplustele kuulub kontserni 22 Senukai ja 54 frantsiisialusel opereerivat kauplust Leedus, 9 KSenukai kauplust Lätis ning Valgevenes 17 Senukai ja 14 frantsiisi alusel opereerivat kauplust.
Seotud lood
Kaubanduse mahud näitasid oktoobris juba kerget tõusu ja mõõnaaeg on ületatud, leiab LHV panga kaupmeeste makselahenduste juht Indrek Kaljumäe. Seda enam tuleb tema sõnul tähelepanu pöörata e-makselahenduste võimekusele.