• 20.03.19, 22:14
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Selgusid parima klienditeenindusega Eesti suurettevõtted

Uuringufirma RAIT Faktum & Ariko viis veebruaris läbi küsitluse, milles uuriti, kuidas hindavad Eesti elanikud 13 kohaliku suurettevõtte klienditeeninduse taset.
Selgusid parima klienditeenindusega Eesti suurettevõtted
  • Foto: Telia Eesti
Eesti inimestel paluti hinnata viie telekomifirma (Telia, Elisa, Tele2, Levikom, STV), viie panga (Swedbank, SEB, LHV Pank, Luminor, Coop Pank) ning kolme infrastruktuuriettevõtte (Eesti Energia, Eesti Gaas, Omniva) teenindust
Sarnaselt eelmisele aastale pidid vastajad hindama suurettevõtete kahte omadust ning 2018. aastast alates ka soovitamist:
•Teeninduse meeldivus ja sõbralikkus
•Kliendi probleemide lahendamise ladusus ja täpsus
•Soovitusindeks
Vastajate tagasiside näitas, et Eesti suurettevõtetest on kõige meeldejäävam ja sõbralikum teenindus Telial. Probleemide lahendamise ladususe ja täpsuse arvestuses saavutas Telia aga kõrge 2. koha. Samuti saavutas Telia kõigi ettevõtete seas kõrgeima soovitusindeksi.
Telia Eesti erakliendiüksuse juhi Holger Haljandi sõnul parandas ettevõte Soovitusindeksi arvestuses oma aastatagust tulemust koguni üheksa protsendipunti võrra. „See on selge indikatsioon, et meie pingutused ei jää märkamatuks nii Telia enda kui ka konkurendi kliendile.“
Samuti on Telia teinud Haljandi kinnitusel erinevaid samme selle nimel, et klientide suhtlus ettevõttega oleks võimalikult sujuv ning et probleemide korral saaks need kiire lahenduse. „Uuringu tulemused näitavad, et oleme oma teeninduskvaliteedi parendamise nimel teinud õigeid otsuseid ning see annab meile ka edaspidiseks indu sama aktiivselt nende tegevustega jätkata. 2019. aastal teeme veelgi enam pingutusi kliendisuhtluse ladususe ja kiiruse parendamiseks läbi sisemiste ja kliendisuunaliste automatiseeritud lahenduste, nagu näiteks kliente teenindav juturobot Mia.“
Uuring viidi läbi 2019. aasta veebruaris, mil veebiküsitluse raames intervjueeriti 1057 Eesti elanikku vanuses 15-80 aastat. Uuringu tulemused on esinduslikud ja üldistatavad Eesti elanikkonnale.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 02.01.25, 15:15
LHV: e-poe müügikanali tähtsust ei saa enam eirata
Kaubanduse mahud näitasid oktoobris juba kerget tõusu ja mõõnaaeg on ületatud, leiab LHV panga kaupmeeste makselahenduste juht Indrek Kaljumäe. Seda enam tuleb tema sõnul tähelepanu pöörata e-makselahenduste võimekusele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele