• 26.04.19, 12:14
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

AbeStock ostab Sales-Stari hulgimüügiäri

Hulgikaubandusettevõte AbeStock AS ostab AS-i Sales-Star toidu- ja esmatarbekaupade hulgimüügiäri. Mõlemad ettevõtted esindavad kümneid tuntud kohalikke ja rahvusvahelisi kaubamärke.
Sales-star esindab Borjomi vett Eestis
  • Sales-star esindab Borjomi vett Eestis
„AbeStock soovib laiendada tooteportfelli ning osutada täiendavaid teenuseid, näiteks kaubamärgi turundust ning tootepaigutusteenust, aga eelkõige pakkuda veelgi paremat teenuse kvaliteeti ning efektiivsust oma partneritele,“ ütles AbeStocki omanikettevõtte ABC Grupi AS nõukogu esimees Mart Vips.
„Meil on hea meel, et Sales-Stari äri jätkub nüüdsest AbeStockis, kellest saab selle tehinguga Eesti olulisemaid esmatarbekaupade hulgimüüjaid,“ teatas Sales-Stari nõukogu esimees Sven Mansberg. „See annab meile võimaluse keskenduda edaspidi täielikult logistikale. Ühtlasi saab AbeStockist AS-i Smarten Logistics üks suurimaid kliente.“
Tehing jõustub pärast loa saamist Konkurentsiametilt. Ostjat nõustas Ellex Raidla Advokaadibüroo.
AbeStock tegutseb Eestis, Lätis ja Leedus ning kuulub ABC Gruppi, mis on üks suurimaid Eesti kapitalile kuuluvaid kaubanduskontserne. ABC Grupp koondab erinevaid kaubandusettevõtteid ning pakub tööd enam kui 500 inimesele. 1992. aastal asutatud AbeStocki tooteportfellis on maailma mastaabis juhtivaid tootjaid ning tuntud kaubamärke. AbeStocki eelmise aasta müügikäive oli ligi 21 miljonit eurot.
AS Sales-Star on distributsiooni täisteenust pakkuv ettevõte, mis on loodud 1993. aastast Eestis tegutseva müügi- ja logistikafirma Smarten baasil. Sales-Staril on pikaajaline kogemus müügi ja turunduse vallas. Eraldi ettevõttena tegutseb Sales-Star alates 2002. aastast ning esindab paljusid juhtivaid ja tugevaid kaubamärke.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.11.24, 19:21
Kasutamata võimalus: kuidas muuta digiekraanide kulu tuluks?
Jaekaubanduses ei võistle omavahel ainult hinnad ja tooted – üha olulisemaks muutub võitlus kliendi tähelepanu eest. Ajal, mil ostjad otsivad ja eelistavad positiivseid elamusi pakkuvat ostukeskkonda, on digitaalsed lahendused kaupluste uueks standardiks. Küsimus pole enam selles, kas digitaliseerida, vaid kuidas teha seda nii, et investeering end võimalikult kiiresti ära tasuks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele