30. augustil avab omanäoline kodu- ja sisustuskauplus Lartusi Rocca al Mare kaubanduskeskuses Villeroy & Boch’iga multibränd kaupluse.
2018. aastal Tallinnas avatud esinduskauplusele ja uuenenud e-poele lisanduv Rocca al Mare kauplus on uuenenud kontseptsiooniga Lartusi ja Villeroy & Boch’i multibränd pood.
Ettevõtte esindaja Karin Mängel toob peagi avanevat Rocca al Mare keskust eriliselt esile just seetõttu, et Villeroy & Boch’i brändiga on nad oma kanna keskusesse juba kinnitanud ja lojaalne klientuur on seal juba välja kujunenud. „Kummardusena oma truudele klientidele otsustasimegi, et on paras aeg laieneda,“ lisab Mängel.
Villeroy & Boch’i lauanõude müügist alguse saanud luksusliku kaubavalikuga Lartusi kauplus pakub lisaks nõudele sisustuselemente magamistuppa, vannituppa, kööki ning sellel suvel lisandusid esmakordselt ka mõned nopped mööblimaailmast.
Seotud lood
Jaekaubanduses ei võistle omavahel ainult hinnad ja tooted – üha olulisemaks muutub võitlus kliendi tähelepanu eest. Ajal, mil ostjad otsivad ja eelistavad positiivseid elamusi pakkuvat ostukeskkonda, on digitaalsed lahendused kaupluste uueks standardiks. Küsimus pole enam selles, kas digitaliseerida, vaid kuidas teha seda nii, et investeering end võimalikult kiiresti ära tasuks.