• 21.08.19, 08:41
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Bolt hakkab Tallinnas toitu vedama

Bolt teatas, et käivitab tänasest Tallinnas teenuse Bolt Food, millega saab mobiilirakenduse abil restoranidest toitu tellida.
Bolt hakkab Tallinnas toitu vedama
  • Bolt hakkab Tallinnas toitu vedama Foto: LIIS TREIMANN
Tallinn on esimene linn, kus ettevõte teenust testib. Tänavu on kavas tegevust alustada ka Lätis, Leedus ja Lõuna-Aafrikas ning hiljem teistes Euroopa ja Aafrika linnades.
“Boltil on maailmas üle 25 miljoni kliendi, paljud neist on toidu tellimise võimaluse vastu huvi tundnud. See on keeruline valdkond, kus tuleb palju vaeva näha, et tehnoloogia ja teenus klientide jaoks lihtsalt ja veatult toimiks. Seda toetab kindlasti meie ülemaailmse transpordiplatvormi üles ehitamise kogemus,” ütles Bolti tootejuht Jevgeni Kabanov.
Toidu tellimiseks tuleb telefoni laadida Bolt Food rakendus, kust näeb valikus olevaid restorane ja nende menüüd. Enne tellimuse kinnitamist näitab rakendus tellimuse hinda ja eeldatavat kojutoomise aega. Tellimuse eest maksmiseks peab sisestama rakendusse oma pangakaardi andmed.
“Oleme oma sõiduteenuse üles ehitanud võimalikult efektiivselt, et saaksime nii juhtidele kui sõitjatele pakkuda turu parimaid tingimusi. Tahame sellesama mõttelaadi tuua ka toidu kättetoimetamise ärisse ja pakkuda teiste platvormidega võrreldes tellijale soodsamat kohaletoimetamise hinda, tagades samal ajal kulleritele head tingimused,” rääkis Kabanov.
Praegu on võimalik toitu tellida rohkem kui 80 Tallinna kesklinnas asuvast restoranist, uusi söögikohti lisandub rakendusse pidevalt. Samuti laiendab Bolt lähiajal piirkondi, kuhu toitu saab tellida. “Meiega koos töötavatele restoranidele on kindlasti väärtuslik meie lai kliendibaas – need on inimesed, kes juba tunnevad ja usaldavad meie kaubamärki,” märkis Kabanov.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.11.24, 19:21
Kasutamata võimalus: kuidas muuta digiekraanide kulu tuluks?
Jaekaubanduses ei võistle omavahel ainult hinnad ja tooted – üha olulisemaks muutub võitlus kliendi tähelepanu eest. Ajal, mil ostjad otsivad ja eelistavad positiivseid elamusi pakkuvat ostukeskkonda, on digitaalsed lahendused kaupluste uueks standardiks. Küsimus pole enam selles, kas digitaliseerida, vaid kuidas teha seda nii, et investeering end võimalikult kiiresti ära tasuks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele