• 06.11.19, 09:09
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

The Body Shop avas keskkonnasõbraliku kontseptsiooniga kaupluse

Ilukauplus The Body Shop avas Rocca Al Mare kaubanduskeskuses uuenenud BEAT kontseptsiooniga poe. Loodusliku teerajana soovib bränd lisaks põnevale tootevalikule pakkuda senistele ning uutele klientidele huvitavat ostukogemust.
The Body Shop avas keskkonnasõbraliku kontseptsiooniga kaupluse
Kaupluse loodusest inspireeritud ruumikujundus lähtub jätkusuutlikkuse põhimõttest eesmärgiga vähendada süsiniku jalajälge pidades seejuures eriti silmas olulisi tegureid nagu näiteks pakendamine ja transport. Mööbli valmistamisel kasutatakse üksnes FSC sertifitseeritud puitu.
Ülemaailmse kaubamärgina keskendub The Body Shop hea enesetunde tagamisele. Brändijuht Teelika Sutov toob ilumärgi ühe põhiväärtusena välja, et inimene peab hoolitsema nii oma näo, keha kui ka hinge eest. „Seetõttu on oluline, et lisaks loodudest inspireeritud ja eetilistele toodetele lähtuks ka meie poodide sisutus samadest põhimõttest,“ sõnab Sutov.
Butiik-stiilis pood on täis erinevaid avastamisvõimalusi. Ikooniliste toodete kõrval on ostlejatel võimalik saada osa erinevate rahvuste kogukondadest ja nende ainulaadsetest lugudest. See ühtlasi peegeldab brändi väärtust hankida toodete koostisosad arenguregioonidest eetilisel ning kommuuni edendaval viisil.
„Rocca al Mare keskuses kui ka kogu Cityconi grupis on väga olulisel kohal keskkonda väärtustavad alternatiivid ja kaubanduskeskuse majandamise lahendused. Sel põhjusel on meie jaoks väga oluline, et saaksime ka oma keskuse külastajatele pakkuda tootevalikut, mis oleks eetiline ja loodussõbralik,“ kommenteeris Rocca al Mare keskust omava Citycon Eesti juht Linda Eichler.
1976. aastal asutatud The Body Shop on olnud suunanäitajaks teistele ettevõtetele näitamaks, et äri saab olla nurgakiviks heategudele. Tänaseks paikneb maailmas üle 3 000 The Body Shop kaupluse enam kui 70 riigis.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 18:32
Jaekaubanduse järgmine arenguhüpe ‒ tulevik on kassavabade poodide päralt
Ostlemise ja ostukogemuse tulevik pakub palju põnevust, jagab kodumaise tarkvaraarendusettevõtte Datanor tegevjuht Indrek Ott ja kirjeldab, milleks valmis olla.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele