• 25.11.19, 10:49

Krahvinna Maria von Boch: traditsioonilised poed ei kao kuskile

Lartusi kodu- ja sisustuskaupluses toimus Villeroy & Bochi uue kontseptsiooni Signature maailma esmaesitlus.
Krahvinna Maria von Boch
  • Krahvinna Maria von Boch Foto: Photo:Marko Mumm
Kellaviietee formaadis üritus leidis aset Rocca al Mare keskuses asuvas kodu- ja sisustuskaupluses Lartusi, mis on Villeroy & Bochi ametlik esindaja Eestis. Üritusel osales ka von Bochide perekonna üheksanda põlve esindaja krahvinna Maria von Boch. Lisaks temale oli kohal Villery & Bochi Soome ja Baltikumi piirkonnajuht Mauri Heikura.
Kaupluse uuendamine andis tõuke esmaesitluseks
Heikura ütles, et Rocca al Mares asuva kaupluse renoveerimine oli hea võimalus Signature'i kollektsioon just Eestis lansseerida. Lisaks täitus Villeroy & Bochil tänavu Eestis 20 aastat ning Heikura sõnul on eestlased ühed suurimad Villeroy & Bochi fännid maailmas, mida kinnitab ka statistika. “Võrdlesin oste elaniku kohta ja Eestis on see näitaja väga hea. Ütleksin, et 125 riigi seas olete esikolmikus."
Maria von Boch oli seda meelt, et vaatamata e-poodide populaarsusele ja kiirele kasvule ei kao traditsioonilised kauplused kuskile ja inimesed tulevad ka edaspidi tavapoodi, et tooteid näha ja katsuda.
Küll aga on tema sõnul näha muutust selles, kuidas inimesed einestavad. See on muutunud varasemaga võrreldes vabamaks ja enam ei ole tavaks osta 24-osalist lauanõude komplekti. “See on ka põhjus, miks arendame uusi kontseptsioone” sõnas von Boch ja lisas, et just poodide kontseptsioonide väljatöötamine on tema suurim kirg.
“Jätkusuutlikkus, keskkonnasõbralikkus, jäätmete vähendamine – need on praegu suurimad trendid. Inimesed soovivad nõusid, mida saab omavahel kombineerida ja mitmeotstarbeliselt kasutada,” tõdes von Boch. Ta lisas, et järgib laua katmisel ka ise sarnast põhimõtet ja nii reklaamitakse ka oma kollektsioone – kogu mõte seisneb erinevate stiilide segamises ja kokku sobitamises. Veel tõi Von Boch välja, et selle hooaja värvid on must ja kuldne.
Jätkusuutlikkus on märksõna ka tootmisprotsessis ja disainis. Proovitakse tekitada vähem jäätmeid ning vältida tootesarjades keskkonnale kahjulike asjade kasutamist.
VIlleroy & Bochi uue kontseptsiooni lansseerimine Lartusi kaupluses
65 fotot
  • VIlleroy & Bochi uue kontseptsiooni lansseerimine Lartusi kaupluses Foto: Photo:Marko Mumm
271-aastase ajalooga Villeroy & Boch on üks maailma vanimaid keraamikatootjaid, mis on tuntud nii oma luksuslike lauanõude kui ka vannitoasisustuse poolest. Ettevõttele pani 1748. aastal aluse Francois Boch koos oma kolme pojaga. 1836. aastal liitis Boch enda poe konkurendi Nicholas Villeroy poega ning ettevõtte uueks nimeks sai Villeroy & Boch. Kahe pere vahel sõlmitud lepingust tuleneb ka uue kontseptsiooni nimi Signature, mis tähendab eesti keeles allkirja.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 18:32
Jaekaubanduse järgmine arenguhüpe ‒ tulevik on kassavabade poodide päralt
Ostlemise ja ostukogemuse tulevik pakub palju põnevust, jagab kodumaise tarkvaraarendusettevõtte Datanor tegevjuht Indrek Ott ja kirjeldab, milleks valmis olla.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele