• 07.01.20, 09:32

Apranga pikendas Baltikumis tuntud kaubamärkide frantsiise

Leedu ja Baltimaade rõivaste jaemüügiettevõte Apranga Group ning maailma juhtiv moemüüja Inditex pikendavad frantsiisilepinguid Zara, Bershka, Pull and Bear, Stradivarius, Massimo Dutti, Zara Home ja Oysho kaubamärkide osas Baltimaades kuni aastani 2022.
Apranga Grupi ja Inditexi koostöö algas 2004. aastal. Praegu juhib Apranga Grupp kokku 50 Inditexi keti kauplust: 11 Zara, 7 Bershka, 7 Pull and Beari, 7 Stradivarius, 11 Massimo Dutti, 4 Zara Home ja 3 Oysho üldpinnaga kokku on 44,9 tuhat ruutmeetrit.
  • Apranga Grupi ja Inditexi koostöö algas 2004. aastal. Praegu juhib Apranga Grupp kokku 50 Inditexi keti kauplust: 11 Zara, 7 Bershka, 7 Pull and Beari, 7 Stradivarius, 11 Massimo Dutti, 4 Zara Home ja 3 Oysho üldpinnaga kokku on 44,9 tuhat ruutmeetrit. Foto: Reuters/Scanpix
Seekordne pikendus oli järjekorras kuues. Inditex grupi müügitulu oli 2018. aastal 26,1 miljardit eurot. 31. jaanuari seisuga 2019.a Inditexi poode avatud 96 maailma riigis kokku 7 490, millest 1 078 tegutsesid frantsiisilepingute alusel. Frantsiisikaupluste käive moodustas Inditexi grupi kogukäibest 14%.
Aprangal õnnestus mullu börsil kasvatada aktsia väärtust 30%, aktsia hind on praegu 2,12 eurot.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.11.24, 19:21
Kasutamata võimalus: kuidas muuta digiekraanide kulu tuluks?
Jaekaubanduses ei võistle omavahel ainult hinnad ja tooted – üha olulisemaks muutub võitlus kliendi tähelepanu eest. Ajal, mil ostjad otsivad ja eelistavad positiivseid elamusi pakkuvat ostukeskkonda, on digitaalsed lahendused kaupluste uueks standardiks. Küsimus pole enam selles, kas digitaliseerida, vaid kuidas teha seda nii, et investeering end võimalikult kiiresti ära tasuks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele