Möödunud aastal kogusid Coopi kaupluste 600 000 püsiklienti kokku 6,3 miljoni euro väärtuses boonusraha ning samal perioodil kasutati kauba eest tasumiseks kokku 6 miljonit eurot boonusraha.
See, et eelmisel aastal koguti boonust rohkem kui boonusrahaga aasta jooksul tasuti, ei tähenda, et vähem kasutatud summa klientide jaoks kadunud oleks. Coopis kalendriaasta jooksul kogutud boonusraha ei aegu ühel kindlal kuupäeval, vaid iga teenitud boonussumma on kasutatav selle tekkimise hetkest järgmise 12 kuu vältel.
Boonuspunktide kasutamine Coopi klientide hulgas on olnud alati väga kõrgel tasemel ning kasutamata jääb vaid mõni protsent kogusummast. Kasutamata jäänud boonusraha suunavad Coopi piirkondlikud ühistud samuti kogukonna hüvanguks, kasutades seda kas heategevuseks või kaupluste arendamiseks.
Coopi boonusraha on võimalik koguda nii Säästukaardi, Säästukaart Plussi kui ka Coop Panga kaardiga, mis toimib Coopi kauplustes samuti kliendikaardina. Kui boonuskonto siduda eCoopiga, arvestatakse boonuste hulka ka e-poes tehtud ostud. Boonussüsteem on üles ehitatud selliselt, et koos kliendiprogrammi soodustustega on võimalik aastas kokku hoida hinnanguliselt kuni kahe kuu ostusumma.
Coop Eesti on suurim ja vanim toidu- ja esmatarbekaupade kaupluste kett Eestis, mis koosneb 19st piirkondlikust tarbijaühistust ja opereerib kokku rohkem kui 330 kauplusega.
Seotud lood
Kaubanduse mahud näitasid oktoobris juba kerget tõusu ja mõõnaaeg on ületatud, leiab LHV panga kaupmeeste makselahenduste juht Indrek Kaljumäe. Seda enam tuleb tema sõnul tähelepanu pöörata e-makselahenduste võimekusele.