• 04.02.20, 09:36

Rimi läheb täielikult üle digitaalsetele kampaaniakleebistele

Keskkonnamõju vähendamiseks ja ostukogemuse lihtsamaks muutmiseks saab Rimi kliendikampaania kleebiseid alates 4. veebruarist koguda ainult digitaalselt Sinu Rimi kaardile. Ka kõigi tulevaste kampaaniate kleebised muutuvad digitaalseks ja neid ei ole enam vaja spetsiaalsetesse raamatutesse kleepida.
Rimi läheb täielikult üle digitaalsetele kampaaniakleebistele
„Mitu aastat tagasi alanud kampaaniakleebiste digitaalne kogumine on osutunud meie klientide hulgas väga edukaks,“ ütles Rimi turundus- ja kommunikatsioonijuht Andrija Arro. „Kliendid on muutunud aastatega keskkonnateadlikumaks ning ühtlasi on digikleebiste kogumine palju mugavam kui kleepsude kleepimine raamatusse. Püüame teha seal, kus vähegi võimalik, keskkonnasäästlikke valikuid ning suuname ka klientide tähelepanu sellele, kuidas oma ökoloogilist jalajälge vähendada.“
Arro lisas, et samuti annab selline lahendus praktilist kasu ja lubab kampaaniatooteid mugavamalt lunastada.
Seni oli võimalik koguda kleebiseid nii Sinu Rimi kliendikaardile kui ka kleebiseraamatusse, mis anti kassast. Nüüdsest peab klient esitama digikleebiste kogumiseks iga ostu ajal Sinu Rimi kaardi. Kogutud kleebised lisatakse automaatselt kliendi kaardikontole ja märgitakse ostutšekile. Digikleebiseid saab koguda ainult Sinu Rimi kaardile.
Esimene kampaania, mis toimub uue süsteemi järgi, algab 4. veebruaril. Selle kampaania käigus saavad kliendid koguda digikleebiseid, et osta patju, mis on multifilmi „Lumekuninganna 2“ tegelaste kujulised.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 02.01.25, 15:15
LHV: e-poe müügikanali tähtsust ei saa enam eirata
Kaubanduse mahud näitasid oktoobris juba kerget tõusu ja mõõnaaeg on ületatud, leiab LHV panga kaupmeeste makselahenduste juht Indrek Kaljumäe. Seda enam tuleb tema sõnul tähelepanu pöörata e-makselahenduste võimekusele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele