Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Kes hakkavad võistlema kõige kasutajasõbralikuma e-poe tiitlile?
12. juunil toimuval E-kaubanduse kasutajakogemuse konverentsil kuulutame välja, kes on kõige kasutajasõbralikum e-pood. Vaata, kes hakkavad oma vahel mõõtu võtma.
6 žürii liiget analüüsivad valitud e-poode ning annavad oma hinnangud, mis on hästi ning mis vajaks veel parandamist.
E-poodide puhul hinnatakse kliendi teekonda, leitavust Google’is, toodete tekste, veebi disaini, klienditeenindust.
Finalistid said valitud seekord Google orgaanilise otsingu järgi. E-poe leitavus otsingus on meie eelduste kohaselt oluline, kuna kliendid alustavad oma teekonda e-poodi läbi otsingu. Need e-kauplused, mis hästi välja tulevad on oma tööd hästi teinud ja see on ka meie kriteerium, et pääseda 57 valitud e-poe hulka 12 erinevas kategoorias, kes hakkavad võistlema kõige kasutajasõbralikuma e-poe tiitlile.