Majanduslikult keerulised ajad on pannud eestlasi üha aktiivsemalt kasutama sooduskuponge. Möödunud aastal kasvas kupongide kasutamine võrreldes varasema aastaga 10%.
Rimi turundusjuhi Marta Palmi sõnul on selgelt näha inimeste tarbimisharjumuste muutust. „Kui varem kasutasid kuponge pigem vanemaealised inimesed, aktiveerides need kaupluse klienditerminalis, siis nüüd otsivad üha rohkem ka nooremad tarbijad võimalusi ostelda nutikamalt ja soodsamalt, millele aitab kaasa mobiiliäpp,“ rääkis Palm.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Peamine murekoht on täna tarbimise vähenemine, mis vaevab kõiki Baltikumi ettevõtjaid. Samaaegselt on Eesti tarbija kõige tagasihoidlikum, samas kui lätlased ja leedukad on märksa julgemad ostlejad, rääkis NielsenIQ ärijuht Erlend Villems jaekettide-tootjate-hulgikaupmeeste ühisseminaril.
Aasta algusest on Maxima saanud 69 tarnijalt juba 84 hinnatõusu taotlust, mis hõlmavad sadu tooteid eri kategooriates. Hinnatõusud jäävad vahemikku paarist protsendist kuni 48 protsendini.
Kantar Emori värskest uuringust selgub, et aina enam on inimesi, kellele ettevõtete roheline mõtteviis ning toodete ja teenuste keskkonnasõbralikkus korda ei lähe. Ka valmidus keskkonnasõbralike toodete-teenuste eest rohkem maksta püsib mõne aasta tagusest madalamal.
Aastaks 2027 toimub kaupluste jaoks suur muudatus - täna kasutuses olevad vöötkoodid asendatakse järk-järgult QR-koodidega. Nutiseadmega skaneeritavad QR-koodid pakuvad uusi lahendusi nii tarbijatele kui jaemüüjatele, võimaldades muuhulgas näiteks kaubariiulitelt kiiresti üles leida aegunud või kvaliteedistandarditele mittevastavaid kaupu.