• 17.03.20, 10:24

Astri Grupp: keegi meist pole sarnases olukorras olnud

Astri Grupi juhatuse liige Anne Aland tõdes, et praegune olukord on kõikidele sektoritele keeruline ning asja on mõistlik võtta päev korraga.
Astri Grupile kuulub teiste kaubanduskeskuste kõrval ka Tartu Lõunakeskus.
  • Astri Grupile kuulub teiste kaubanduskeskuste kõrval ka Tartu Lõunakeskus. Foto: Liis Treimann
Alandi sõnul pole ettevõte veel äriplaani sisse arvestanud, mida võiks tähendada kaubanduskeskuste sulgemine. “Esiteks on hetkel suletud väga vähesed ärid ja teenused, teiseks on olukord niivõrd uus, et pole veel põhjalikult uude olukorda süvenema jõudnud hakata. Aga teema on laual ja tegeleme sellega iga päev,” tõdes ta. Astri Grupile kuuluvad Tartu Lõunakeskus, Pärnu Keskus, Narvas Astri Keskus ja Fama Keskus ning Tallinnas Balti Jaama Turg ja DEPOO.
"Praegune olukord on keeruline kõikidele sektoritele ja keegi meist ei ole sarnases olukorras varem olnud," tõdes ta. Küll aga on Alandi sõnul selge, et selle aasta majandustulemused tulevad oluliselt tagasihoidlikumad kui esialgu prognoositud. Samas on tema sõnul veel paljuski lahtine, kui kaua kriis kestab, mis lisameetmeid valitsus rakendab ja mida see kõik endaga kaasa toob.
Küll aga on juba näha see, et keskuste külastatavus on märkimisväärselt langenud. “Ma usun, et Eesti inimesed on vastutustundlikud ja haigena kaubanduskeskusi ei külasta ning peavad kinni hügieeninõuetest,” hindas ta.
Alandi sõnul puhastatakse Astrile kuuluvaid keskuseid ettevaatusabinõuna tavapärasest rohkem ning erilist tähelepanu pööratakse pindadele, mida külastajad kõige rohkem puudutavad.
“Kõikides meie keskustes ja Balti Jaama Turul saavad külastajad ja teenindajaid oma käsi ka desinfitseerida. Lisaks oleme tühistanud kõikide keskuste ja turuga seotud üritused,” loetles ta.
Loe Äripäevast ka teiste kaubanduskeskuste juhtide arvamusi koroonaviirusest ja võimalikke ohte, millega õige pea võib silmitsi seista. Loe seda lugu siit.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.11.24, 19:21
Kasutamata võimalus: kuidas muuta digiekraanide kulu tuluks?
Jaekaubanduses ei võistle omavahel ainult hinnad ja tooted – üha olulisemaks muutub võitlus kliendi tähelepanu eest. Ajal, mil ostjad otsivad ja eelistavad positiivseid elamusi pakkuvat ostukeskkonda, on digitaalsed lahendused kaupluste uueks standardiks. Küsimus pole enam selles, kas digitaliseerida, vaid kuidas teha seda nii, et investeering end võimalikult kiiresti ära tasuks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele