• 18.03.20, 18:09

Piletimüügifirma Fienta loobub eriolukorra ajaks oma teenustasust

Ürituste piletimüügiga tegelev Eesti idufirma Fienta (fienta.ee) loobub kuni 1. maini piletimüügi teenustasust. Täiendava võimalusena saavad korraldajad nüüdsest võtta vastu ka annetusi ja toetuseid ning müüa pileteid veebipõhistele üritustele.
Piletimüügifirma Fienta loobub eriolukorra ajaks oma teenustasust
Koroonaviiruse leviku tõkestamiseks jäävad kuni 1. maini ära kõik avalikud üritused. Korraldajad kannavad seetõttu suuri kahjusid ning kaotavad sellel perioodil oma sissetuleku. Meelelahutussektorit on tabanud suur kriis.
Selles keerulises olukorras on Fienta otsustanud korraldajatele toeks olla. Eestis toimuvate ürituste korral loobutakse täielikult omapoolsest teenustasust, andes nii võimaluse müüa pileteid tulevasteks perioodideks soodsalt ette. Müügiga kaasneb korraldajale vaid 2%-ne maksevahendajate tasu, lisandub käibemaks. Erinevalt teistest piletimüügikeskkondadest ei lisa Fienta täiendavaid tasusid piletiostjatele.
Fienta asutaja René Lasseron selgitab, et oma teenustasu loovutamisega soovivad nad toetada kultuuriasutusi, korraldajaid ja artiste, keda praegune kriis on valusalt löömas. "Loodame, et see on abiks nii edasi lükatud kui ka interneti vahendusel edastatavatele üritustele. Lisaks tulime välja lahendusega annetuste ja toetuste vastuvõtmiseks."
"On rõõmustav kuulda, et üks meie sektori ettevõte on valmis keerulisel ajal teisi toetama. Meile meeldib Fienta puhul paindlikkus ning võimalus ise veebikeskkonnas ürituste andmeid ja hinnatasemeid määrata. Samuti tasuta piletite ja kutste saatmine," lisab Fotografiska Tallinn programmijuht Janno Sooäär.
Fienta on iseteeninduslik veebiplatvorm, mis võimaldab müüa pileteid mitmesugustele üritustele. Nelja tegutsemisaasta jooksul on selle abil müünud 700 korraldajat pileteid 4000 üritusele, kahekümnes riigis. Fienta kasutajate seas on teatrietendused, konverentsid, koolitused, vilistlaspeod, kontserdid, festivalid, galad, spordivõistlused jpt.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 02.01.25, 15:15
LHV: e-poe müügikanali tähtsust ei saa enam eirata
Kaubanduse mahud näitasid oktoobris juba kerget tõusu ja mõõnaaeg on ületatud, leiab LHV panga kaupmeeste makselahenduste juht Indrek Kaljumäe. Seda enam tuleb tema sõnul tähelepanu pöörata e-makselahenduste võimekusele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele