• 28.05.20, 16:11

Partnerkaardi vormistamine muutus paberivabaks

Partnerkaart läheb üle täiesti paberivabale toimetamisele infolettides. Tänasest alates ei nõua Partnerkaardiga seotud toimingud ei kliendi ega Kaubamaja ja Selveri klienditeeninduse töötajate jaoks ühtegi paberit.
Partnerkaardi taotlemine on nüüdsest digitaalne
  • Partnerkaardi taotlemine on nüüdsest digitaalne Foto: Andres Haabu
„Paberivabale Partnerkaardi vormistamisele üleminek on üks osa Tallinna Kaubamaja Grupi jätkusuutliku arengu programmist. Varem pidid kliendid Partnerkaardi vormistamiseks, pikendamiseks ja andmete muutmiseks täitma infoletis paberil taotluse. Kõik need dokumendid skaneeriti ning säilitati digitaalses arhiivis. Paberil olevad taotlused saadeti hävitamisele ning seejärel ümbertöötlemisele. Tänasest ei teki aga Partnerkaardi vormistamisel mitte ühtegi paberit,“ räägib Tallinna Kaubamaja Grupi juhatuse esimees Raul Puusepp. „Projekti koguinvesteering oli grupi jaoks 260 tuhat eurot, uue lahendusega jääb kasutamata umbes 30 000 kasutut trükist aastas ja tekib arvestatav kokkuhoid püsikuludelt,“ märgib Puusepp .
Kasutusele võetud paberivaba lahendus on Eestis unikalane. Eesmärk oli muuta Partnerkaardi vormistamine võimalikult kiireks ja mugavaks nii kliendile kui ka infoleti töötajatele. Nüüd piisab Partnerkaardi vormistamiseks või pikendamiseks ID kaardi esitamisest, kliendile kuvatakse tema isikuandmed puutetundlikule ekraanile. Partnerprogrammi tingimustega nõustumiseks kirjutab klient allkirja samale ekraanile digitaalse pliiatsiga. Taotlusi saab soovi korral allkirjastada ka Mobiil-ID või Smart-IDga. Ühtegi lisadokumenti või paberkoopiad juurde ei teki.
„Jätkusuutlikkus on Tallinna Kaubamaja Grupi ettevõttetes üha suurema tähelepanu all. Soovime, et meie protsessid oleksid läbimõeldud ja aitaksid muuta igapäevased toimingud püsivalt keskkonnasõbralikumaks. Eelmisel aastal oli suurema tähelepanu all pakendite mahu vähendamine. Sel aastal toome Grupi ettevõtetes nii müügisaalidesse kui kontoritesse spetsiaalsed prügikastid prügi sorteerimiseks,“ märgib Puusepp ning lisab, et ka vanad Partnerkaardi ja Partner kinkekaartide toorikud saadetakse ümbertöötlemisse ja nendest tehakse auto tõkiskingi, mida müüakse üle maailma.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.12.24, 10:12
DSV müügijuht: meie kolm tugisammast on meie meeskond, meie IT ja meie kliendid
Rahvusvaheline logistikaettevõte DSV aitab Eesti tootjate ja kaupmeeste kaupu liigutada üle maailma nii mööda merd, maanteed kui ka õhus. DSV Estonia AS müügidirektor Peeter Luht nendib, et novembri lõppemisega saab mööda aasta kõige kiirem aeg, sest vastupidiselt eraisikutele on ettevõtjad oma suuremad saadetised enne jõulukuud aegsasti teele pannud.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele