12. juunil toimub Filmimuuseumis e-kaubanduse kasutajakogemuse konverents, kus arutletakse selle üle, kuidas tänu inimsõbraliku e-poe müüki kasvatada. Esinejad analüüsivad põhjalikult Eesti e-poode erinevate krit-kaubeeriumite põhjal.
Zürii analüüsib Eesti e-poode kliendi teekonna, disaini, tekstide, klienditeeninduse poolt. Samuti vaadatakse põhjalikult kui kergesti e-pood Google’is leitav on.
Konverentsil kuuleb ka e-kaubanduse väikeseid räpaseid saladusi ning ka mõttekäiku, kas toidukaupade e-poed muutuvad kunagi kasumlikuks?
Tutvu konverentsi programmiga
SIIN.- E-kaubanduse kasutajakogemuse konverentsi esinejad
Miks osaleda:
- Saab inspiratsiooni, kuidas luua inimsõbralik e-pood
- Kuulete põhjalikku Eesti e-poodide analüüsi kasutajakogemuse parandamisest
- Kõik konkursil esindatud ning meistriklassis osalevad e-poed saavad žürii kommentaarid kirjalikult
- Kõik osalevad e-poed kuulevad konverentsil žürii analüüsi nii enda kui konkurentide kohta
- Konkursil mitte osalevad e-poed saavad õppida konkurentide kogemustest/vigadest
- Konverents on hästi praktiline ning võimalik kohe järgmisel päeval rakendada
Hea võimalus tulla taas kõik koos kokku ning arutleda ja mõtiskleda selle üle, kuidas enda e-pood kasutajasõbralikumaks muuta ning seeläbi veelgi ostukorvi kasvatada.
Registreeru soodushinnaga konverentsile
SIIN.Seotud lood
Kui eriolukorrast üldse midagi positiivset tuli, siis on see hüppeliselt kasvanud e-kaubandus. Ettevõtted, kes siiani alles mõlgutasid mõtteid, et peaks oma äri ka e-kanalitesse laiendama, said hea tõuke, et oma plaanid kiiremini teoks teha. Futurist UI/UX disainer Andres Kostiv toob mitmeid näiteid, kuidas hea disain aitab e-kaubanduse müüki kasvatada.
Kaubanduse mahud näitasid oktoobris juba kerget tõusu ja mõõnaaeg on ületatud, leiab LHV panga kaupmeeste makselahenduste juht Indrek Kaljumäe. Seda enam tuleb tema sõnul tähelepanu pöörata e-makselahenduste võimekusele.