• 14.10.20, 08:45

Kaubanduse võidud ja kaotused

COVID-19 lõi paljude sektorite, sh kaubanduse plaanid sassi. Samas julgeks väita, et kaubandus oli üks neist sektoritest, mille äritegevus siiski säilis võrreldes varasemate perioodidega. Detailsem vaade alamsektoritesse annab aga märksa nüansirikkama vaate. Lisaks kommenteerin sektori edasisi väljavaateid tuginedes üleeuroopalistele prognoosidele.
Tarmo Toiger
  • Tarmo Toiger Foto: Raul Mee
Alustan rahvusvahelise tagasivaatega COVID-19 mõjudele. Euroopa tarbija tajus muret ja ebamäärasust, mis dikteeris ka edasise käitumise: hakati kokku ostma toidukaupu ning igapäevaseid tarbekaupu ja püsiti rohkem kodus. Selline radikaalne muutus tarbija käitumises võimendas igapäevase toidukauba kasvu ning vähendas kestvuskaupade ostusid. Mistahes vormis internetikaubandus ja kauba kohale toimetamise teenus sai selles kriisis kiire kasvu osaliseks globaalselt.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 30.01.25, 10:29
Barbora algatusega "Anna Käppa" saab toetada varjupaikade koeri
Käesoleval aastal on Barbora tegemiste keskmeks heategevus ning aasta jooksul pööratakse tähelepanu erinevatele abivajajatele, kes kõik vajavad meie hoolt ja märkamist. Ettevõtte usub, et igaüks saab ümbritsevat maailma paremaks muuta ning seetõttu kaasab Barbora ka oma töötajaid erinevatesse vabatahtlikesse projektidesse. Heategevusaastat alustatakse projektiga "Anna Käppa", mis on suunatud varjupaigas viibivate koerte heaolu toetamiseks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele