Müügis me tihti jääme “hinnalõksu”, kui võrdleme hindu konkurentidega ja hakkame uskuma, et meie kõrgeim hind on edu takistus müügis, kirjutab Telia Tallinna piirkonna müügijuht Rait Videvik
Nimetan seda “lõksuks”, sest ükski klient ei vaja hinda, vaid loeb väärtus, mis ta selle eest saab… 10€ võib olla kallis ja 100€ odav, sest oluline on, mis klient selle eest saab.
Jaekaubanduses ei võistle omavahel ainult hinnad ja tooted – üha olulisemaks muutub võitlus kliendi tähelepanu eest. Ajal, mil ostjad otsivad ja eelistavad positiivseid elamusi pakkuvat ostukeskkonda, on digitaalsed lahendused kaupluste uueks standardiks. Küsimus pole enam selles, kas digitaliseerida, vaid kuidas teha seda nii, et investeering end võimalikult kiiresti ära tasuks.
147 akadeemilist tundi, millest 16 akadeemilist tundi toimub klassiruumis ning 131 akadeemilist tundi toimub 2 kuu jooksul iseseisva- ja mentorõppena (sh iseseisev õpe 121 ak h ja 10 ak h) koolitajaga koos mentorõpe.