Nielseni jaekettide klienditeeninduse direktor Baltikumis Zaneta Simonaityte rääkis Nielseni veebikonverentsil, et erinevad hinnakampaaniad on kui džungel, kuna need on muutunud nii metsikuteks ja ühtset nimetust leida on keeruline.
- Eestis tuleb 36% müügist kampaaniatest Foto: Raul Mee
Simonaityte sõnul on kampaaniad kauplusi külastates igapäeva osa. „See mõjutab tarbijaid igal pool – televisiooni, sõprade soovituste, sotsiaalmeedia jms kaudu. Siiski kõige suurem mõju ostukäitumisele tekib kaupluses: kaupade müügi, hinnakujunduse ja loomulikult kampaaniate kaudu“. Ta rääkis, et koroona mõjutas kampaaniate osakaalu Eesti väga palju.
Seotud lood
Kaubanduse mahud näitasid oktoobris juba kerget tõusu ja mõõnaaeg on ületatud, leiab LHV panga kaupmeeste makselahenduste juht Indrek Kaljumäe. Seda enam tuleb tema sõnul tähelepanu pöörata e-makselahenduste võimekusele.