• 23.10.20, 09:09

Roman Zaštšerinski: see, mida pidasin puuduseks, osutus kriisi ajal suureks väärtuseks

Restoranide Moon, Kolm Sibulat, Mantel & Korsten kaasomanik Roman Zaštšerinski rääkis Delovõje Vedomosti korraldatud ärifoorumil, kuidas koroonakriis tema paikapandud elu pea peale keeras ja kuidas tema muutis oma restoranide tööd.
Tippkokk ja restoraniettevõtja Roman Zaštšerinski ning kolm sibulat.
  • Tippkokk ja restoraniettevõtja Roman Zaštšerinski ning kolm sibulat. Foto: Meeli Küttim
„Oma esimese restorani tegime me 2009. aastal. Nägime võimalust. Kuni selle ajani polnud 500 krooni restoraniklientidele mingi raha. Ma teadsin ettekandjat, kes võis ühelt kliendilt saada pool kuupalka. 2009. aastal kõik muutus: rahast sai jälle raha, ja me nägime võimalust avada keskklassi restoran. Me isegi ei nimetanud seda restoraniks, sest restoranist oli saanud sõimusõna,“ rääkis Zaštšerinski.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.11.24, 19:21
Kasutamata võimalus: kuidas muuta digiekraanide kulu tuluks?
Jaekaubanduses ei võistle omavahel ainult hinnad ja tooted – üha olulisemaks muutub võitlus kliendi tähelepanu eest. Ajal, mil ostjad otsivad ja eelistavad positiivseid elamusi pakkuvat ostukeskkonda, on digitaalsed lahendused kaupluste uueks standardiks. Küsimus pole enam selles, kas digitaliseerida, vaid kuidas teha seda nii, et investeering end võimalikult kiiresti ära tasuks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele