• 31.12.20, 10:33

Kaupluste iseteeninduslahendused on muutunud märkimisväärselt populaarsemaks

Baltikumi suurima jaekaubandustehnoloogiaettevõtte StrongPoint andmetel on nii kevadine kui ka sügisene viiruselaine muutunud poodide pakutavaid iseteeninduslahendusi märkimisväärselt populaarsemaks ning tema sõnul kiirendab praegune olukord oluliselt taoliste tehnoloogiate kasutuselevõttu ka tulevikus.
Keila Rõõmu Kaubamajas tuvastamas iseteeninduskassa ostja vanust
  • Keila Rõõmu Kaubamajas tuvastamas iseteeninduskassa ostja vanust
StrongPointi Eesti haru juhi Priit Petersoni sõnul on Eesti kauplejad vaid sel aastal investeerinud erinevatesse nutikatesse kaubandustehnoloogiatesse hinnanguliselt 2 miljonit eurot, mis on märkimisväärselt suurem maht kui varasematel aastatel.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 21.03.25, 10:30
QR-koodid võtavad vöötkoodid üle: kuidas saavad ettevõtted muutusi maksimaalselt enda kasuks pöörata?
Aastaks 2027 toimub kaupluste jaoks suur muudatus - täna kasutuses olevad vöötkoodid asendatakse järk-järgult QR-koodidega. Nutiseadmega skaneeritavad QR-koodid pakuvad uusi lahendusi nii tarbijatele kui jaemüüjatele, võimaldades muuhulgas näiteks kaubariiulitelt kiiresti üles leida aegunud või kvaliteedistandarditele mittevastavaid kaupu.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele