Rimi Eesti kvaliteedijuhi Algis Murumaa sõnul toetavad ettevõtte missioon ja kultuur kvaliteedisüsteemi ja aitavad tootevigade korral tagada kiire ning efektiivse probleemilahenduse.

- Rimi jaotuskeskustes viiakse alati läbi täiendav kontroll juur- ja puuviljale ning teistele kriitilistele värsketele toodetele, näiteks kalale. Foto: Andras Kralla
„Rimi peamine eesmärk on meie missioon. Soovime luua tuleviku ostuelamusi ja juhinduda tervislikest ning jätkusuutlikest valikutest,“ rääkis Murumaa veebikonverentsil "Toiduohutuse kommunikatsioon". Selle saavutamiseks toimuvad ettevõtte kõikidel tasanditel iga-aastased üritused, mis aitavad tagada, et sõnastatud kultuur ei ole pelgalt sõnad paberil. „Motiveerivad esitlused annavad indu juurde töötamaks parema homse nimel,“ on Murumaa veendunud.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Aastaks 2027 toimub kaupluste jaoks suur muudatus - täna kasutuses olevad vöötkoodid asendatakse järk-järgult QR-koodidega. Nutiseadmega skaneeritavad QR-koodid pakuvad uusi lahendusi nii tarbijatele kui jaemüüjatele, võimaldades muuhulgas näiteks kaubariiulitelt kiiresti üles leida aegunud või kvaliteedistandarditele mittevastavaid kaupu.