• 20.01.21, 15:19

Rimi kvaliteedijuht: kui viga juhtub, tuleb teha pigem rohkem kui vähem

Rimi Eesti kvaliteedijuhi Algis Murumaa sõnul toetavad ettevõtte missioon ja kultuur kvaliteedisüsteemi ja aitavad tootevigade korral tagada kiire ning efektiivse probleemilahenduse.
Rimi jaotuskeskustes viiakse alati läbi täiendav kontroll juur- ja puuviljale ning teistele kriitilistele värsketele toodetele, näiteks kalale.
  • Rimi jaotuskeskustes viiakse alati läbi täiendav kontroll juur- ja puuviljale ning teistele kriitilistele värsketele toodetele, näiteks kalale. Foto: Andras Kralla
„Rimi peamine eesmärk on meie missioon. Soovime luua tuleviku ostuelamusi ja juhinduda tervislikest ning jätkusuutlikest valikutest,“ rääkis Murumaa veebikonverentsil "Toiduohutuse kommunikatsioon". Selle saavutamiseks toimuvad ettevõtte kõikidel tasanditel iga-aastased üritused, mis aitavad tagada, et sõnastatud kultuur ei ole pelgalt sõnad paberil. „Motiveerivad esitlused annavad indu juurde töötamaks parema homse nimel,“ on Murumaa veendunud.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 21.03.25, 10:30
QR-koodid võtavad vöötkoodid üle: kuidas saavad ettevõtted muutusi maksimaalselt enda kasuks pöörata?
Aastaks 2027 toimub kaupluste jaoks suur muudatus - täna kasutuses olevad vöötkoodid asendatakse järk-järgult QR-koodidega. Nutiseadmega skaneeritavad QR-koodid pakuvad uusi lahendusi nii tarbijatele kui jaemüüjatele, võimaldades muuhulgas näiteks kaubariiulitelt kiiresti üles leida aegunud või kvaliteedistandarditele mittevastavaid kaupu.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele