• 26.02.21, 10:16

Ökopoodnikud: tarbija on aru saanud, et tervisesse tasub investeerida

Eelmisel aastal kasvas mitmete mahekaupa pakkuvate kaupluste käive. Ökopoodnike sõnul teevad tarbijad järjest tervislikumaid valikuid ja suurenenud on immuunsüsteemi toetavate toodete müük.
Ökopoodnike sõnul teevad inimesed järjest enam tervislikke valikuid.
  • Ökopoodnike sõnul teevad inimesed järjest enam tervislikke valikuid. Foto: Raul Mee
Kaubandus.ee küsis ökomaastikul pikaaegse kogemusega tegutsejatelt, kuidas 2020. aasta tarbijate ostueelistusi- ja käitumist mõjutas.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.11.24, 19:21
Kasutamata võimalus: kuidas muuta digiekraanide kulu tuluks?
Jaekaubanduses ei võistle omavahel ainult hinnad ja tooted – üha olulisemaks muutub võitlus kliendi tähelepanu eest. Ajal, mil ostjad otsivad ja eelistavad positiivseid elamusi pakkuvat ostukeskkonda, on digitaalsed lahendused kaupluste uueks standardiks. Küsimus pole enam selles, kas digitaliseerida, vaid kuidas teha seda nii, et investeering end võimalikult kiiresti ära tasuks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele